کد خبر: ۵۶۷۹۰۱
تعداد نظرات: ۵۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

داستان خودکشی دختر جوان چیست؟

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تبریز، دانشگاه آزاد تبریز، شهید مدنی آذربایجان و صنعتی سهند در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستند "مسئله اخلاقی منتسب به یک نماینده" بررسی شود. نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس نیز گفته است:‌ چنانچه شکایتی در رابطه با مساله اخلاقی منتسب به یکی از نمایندگان به کمیسیون اصل نود واصل شود، حتما آن را بررسی می‌کنیم. عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نیز گفته است: طی نشست بعدی هیأت نظارت موضوع و حواشی ایجاد شده را بررسی کرده و از شخص او نیز توضیح خواهیم خواست.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- در روزهای اخیر خبر مرگ زهرا نویدپور، زن جوانی که پیشتر با انتشار چند مصاحبه‌‎ و فایل صوتی، ادعاهایی علیه یک نماینده مجلس مطرح کرده بود، جنجال به پا کرده است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ در همین خصوص، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تبریز، دانشگاه آزاد تبریز، شهید مدنی آذربایجان و صنعتی سهند در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستند "مسئله اخلاقی منتسب به یک نماینده" بررسی شود.

در بخشی از این نامه خطاب به علی لاریجانی نوشته شده است: «مجلسی که نتواند بر اعضای خود نظارت کند، نمی تواند داعیه‌دار نظارت بر دستگاه های اجرایی و مجریان قانون باشد اما مصیبت بزرگتر اینکه، این اقدامات تبدیل به امری متعارف و عادی شود و مجلس، بی‌تفاوت از کنار آن رد شود.»

خبرگزاری فارس نیز به نقل از برخی نمایندگان مجلس نوشته است که اگر "شکایتی به کمیسیون اصل نود درباره مساله اخلاقی منتسب به یک نماینده واصل شود بررسی می‌کنیم"

این خبرگزاری نوشته است: تعدادی از مخاطبان «فارس من» با ایجاد پویشی با عنوان «لزوم پیگرد قانونی نماینده مجلس متعرض به ناموس مردم که منجر به خودکشی یک دختر شد» نوشته‌اند: «دختر جوان 28 ساله‌ای اواخر سال 93 به فرمانداری... مراجعه می‌کند و تقاضای کار دارد ایشان را به آقای ... نماینده مجلس برای کار معرفی می‌کنند لذا نامه‌ای را به ایشان می‌نویسد و تقاضای خود را مطرح می‌کند نامبرده بعد از چند روز به وی زنگ می‌زند و قول استخدام در دیوان محاسبات تهران رو می‌دهد لذا با وی در دفتر خود قرار ملاقات می‌گذارد و چند روز بعد دختر جوان از شهرستان راهی دفتر کار این نماینده می‌شود بعد از چند دقیقه گفتمان در دفتر ایشان و بنا به اظهارات زن جوان مورد تجاوز قرار می گیرد. شکایات و پیگیری‌های این زن تا کنون به نتیجه‌ای نرسیده و متاسفانه با خبر شدیم که در تاریخ 16 دی 97 خودکشی کرده. فایل صوتی و تصویری اظهارات... موجود است حتی فایل صوتی نماینده خاطی که به وی زنگ میزند و او را تهدید میکند که اگر شکایت بکند چنین می‌کند چنان می‌کند با توجه به مدارک موجود و شکایتی که قبلا ثبت شده از دستگاه اطلاعاتی و قضایی مجلس خواستار پیگیری این پرونده فرد مظلوم و در صورت اثبات خواهان اشد مجازات این نماینده خاطی هستیم .»

محمدرضا امیرحسن‌خانی نماینده فردوس در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در این‎باره گفت: چنانچه شکایتی در رابطه با این نماینده به کمیسیون اصل نود واصل شود، حتما آن را بررسی می‌کنیم. ممکن است رسیدگی به پرونده در محدوده صلاحیت کاری ما نباشد، اما این به معنای عدم بررسی نیست و چنانچه در صورتی که این موضوع یا هر موضوع و هر پرونده دیگری در محدوده صلاحیت کاری ما در کمیسیون نباشد، پس از بررسی‌ها اعلام می‌کنیم که ادامه کار این پرونده باید در قوه قضائیه پیگیری شود. 

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس و رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی این کمیسیون اظهار داشت:‌ تاکنون شکایتی در این رابطه به بنده تحویل داده نشده و چنانچه شکایتی در این مورد برسد، آن را بررسی می‌‌کنیم.

ورود هیأت نظارت به مسئله

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات و عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به حواشی ایجاد شده درباره خودکشی دختر جوان و ارتباط آن با یک نماینده مجلس در فضای مجازی اظهار داشت: تا این لحظه گزارش در این خصوص به ما داده نشده و در حد همان مطالبی است که در فضای مجازی منتشر شده است. 

وی افزود: اطلاعات ما فقط در حد مطالبی است که در فضای مجازی پخش شده است حال اگر گزارشی دال بر این موارد بدست ما برسد بررسی خواهیم کرد تا به صحت و سقم این موضوع پی ببریم. 

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هر حال مواردی در این خصوص گفته می‌شود بنابراین اگر گزارشی مبنی بر این موضوع به هیات نظارت برسد ما حتما آن را بررسی خواهیم کرد چرا که هنوز در باره اصل ماجرا و درست بودن آن اطمینان ندارم.  چنانچه گزارشی درباره ...این نماینده به ما در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه شود قطعا این موضوع به صورت خاص و ویژه بررسی خواهد شد اما تاکنون چیزی به دست ما نرسیده است. 

سلیمی با بیان اینکه اگر نماینده و یا هر شخص حقیقی دیگری درباره این موضوع شکایتی دارد می‌تواند شکایت و همچنین مستندات خود را به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کند تا ما آن را به صورت جدی بررسی کنیم البته در همین رابطه تاکید می‌کنم که کلیه اطلاعات واصله به هیات نظارت از سوی افراد کاملا محرمانه خواهد بود. 

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: ما در اینگونه موارد فقط به شکایت نمایندگان رسیدگی نمی‌کنیم و هر کسی از مردم عادی هم شکایتی در این خصوص داشته باشند می‌توانند به هیات نظارت ارائه کنند چرا که این هیات کلیه شکایات و گزارشات واصله را درباره رفتار نمایندگان مجلس بررسی می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: ما دهها مورد از شکایات اشخاص حقیقی درمورد نمایندگان داشتیم و آنها را هم بررسی کردیم بنابراین در این خصوص هم اگر شخص یا اشخاصی هرگونه شکایت و یا مستندات و مدارکی دارند می‌توانند به ما ارائه کنند تا ما این موضوع را بررسی کنیم. 

*مردم مستندات خود را به ما ارائه کنند

سلیمی بر همین اساس اضافه کرد: مردم بدانند ما درباره این مساله حتما بررسی‌های لازم را انجام خواهیم داد تا ببینیم صحت و سقم این موضوع تا به چه میزان است و قطعا هیات درباره اینکه چنین موضوعی صحت دارد یا خیر ارزیابی‌های لازم را صورت خواهد داد. البته تا این لحظه هنوز مورد مستندی به ما ارائه نشده است بنابراین افرادی که شکایتی در این خصوص دارند می‎توانند به هیات نظارت شکایت خود را ارسال کنند. 

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر کس که مستنداتی درخصوص این نماینده دارد می‌تواند به هیات نظارت ارائه کند و این کمک بزرگی به بررسی‌ها و تصمیم‌گیری ما خواهد کرد و مردم بدانند کلیه اطلاعات محرمانه خواهد ماند. 

وی با بیان اینکه در اینگونه موارد هیات نظارت با وسواس و حساسیت مسائل را پیگیری می‌کند گفت: به هر حال ما هم باید اسنادی را داشته باشیم تا بتوانیم به صورت دقیق موضوع را دنبال کنیم. 

سلیمی در خاتمه اعلام کرد قطعا و بدون شک ما مساله را در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری خواهیم کرد و از شخص وی هم سوال خواهیم کرد که اصل موضوع چیست؛ بنابراین طی نشست بعدی هیات نظارت ما این مساله را مطرح خواهیم کرد و ضمن آن از ...توضیح می‌خواهیم؛ بنابراین اگر چنین موضوعی صحت نداشته باشد با مجلس بازی شده است و اگر هم صحت داشته باشد که در هر صورت اقدامات لازم و جدی صورت خواهد گرفت.

ادعای اکبر اعلمی

گفتنی است که اخیراً اکبر اعلمی، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود خبر خودکشی زنی به نام زهرا نویدپور را منتشر کرده بود. در متن این خبر آمده، این زن جوان در زمان حیات خود مدعی تجاوز ... به خود بوده و حتی از او شکایت کرده بوده است؛ با این حال شکایت او به قوه قضاییه، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و حتی شورای نگهبان به جایی نرسیده است و او اقدام به خودکشی کرده است.

چند ماه قبل نیز فایل صوتی منتسب به این نماینده در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد، فردی به زبان آذری اقدام به تهدید و توهین فرد دیگری می‌کند و می‌گوید باید صحبت خود مبنی بر تجاوز را پس بگیرد و بگوید آن‌ها را از سر احساسات، بیماری و لجاجت بیان کرده است. در بخش دیگری از فایل صوتی نیز می‌گوید «به آن‌ها بگو او فرد خوبی است و به همه کمک می‌کند، اگر صحبت‌هایت را پس بگیری و این‌ها را بگویی من هم به تو کمک می‌کنم.». حتی در جایی از صحبت‌هایش تأکید می‌کند «برای چه به آن‌ها گفتی به دفتر ولیعصر رفته‌ای؟ اصلاً این گفتن داشت؟ به هیچ‌کس نگو کجا رفته‌ای؟ آن‌ها من را بیچاره می‌کنند. دیگر اسم من را نیاور، من هم به فردی گفته‌ام فردا اقدام کند، من از تو خواهش می‌کنم شماره‌ات را عوض کنی. همه چیز تمام شد، دیگر کسی به اسم حاج ...نمی‌شناسی.»

البته او صحت این فایل صوتی را تکذیب کرد و مدعی شد برخی در حوزه انتخابیه‌اش بی‌اخلاقی می‌کنند و برای او حاشیه درست می‌کنند. وی سایت‌های ضدانقلاب را مقصر دانست و مدعی شد به پلیس فتا شکایت کرده است و آن‌ها در حال پیگیری موضوع هستند. با این حال، پلیس فتا هیچ گزارشی در این باره منتشر نکرده است.

سایت رویداد۲۴ نیز در مطلبی نوشته است: در فایل صوتی که قبلا در فضای مجازی منتشر شده بود، مکالمه‌ای با زبان ترکی انجام می‌شود که در آن حاشیه‌هایی همچون رفتن این خانم به «دفتری در میدان ولیعصر» مطرح می‌شود. صدایی که گفته شده منتسب به ...است، به خانم می‌گوید چرا به دفتر میدان ولیعصر رفته و او را تهدید کرده است. خبرنگار رویداد۲۴ برای بررسی این موضوع با ...تماس گرفته بود. از وی پرسیده بود در فایل صوتی پیشین نامی از دفتر شما در میدان ولیصر به میان می‌آید. آیا شما دفتری در خیابان ولیعصر دارید؟ او پاسخ داده بود «اصلا دفتری در خیابان ولیعصر ندارد.» این در حالی است که اطلاعات سایت بیمه مرکزی نشان می‌دهد دفتر بیمه ایران در میدان ولیعصر متعلق ...است. برای اطمینان از این موضوع با دفتر بیمه ایران تماس گرفتیم و پرسیدیم آیا این دفتر بیمه متعلق به ...نماینده مجلس است یا خیر؟ پاسخ اینگونه بود: «بله دفتر متعلق به وی است، دیروز هم به اینجا آمده بود.» در تماسی مجدد با نماینده از او پرسیدیم آیا کسی به نام زهرا نوید پور می‌شناسد و آیا دفتر بیمه ولیعصر متعلق به  اوست؟ او پاسخ داد چنین فردی را نمی‌شناسد و تاکید کرد دفتر بیمه در میدان ولیعصر هم ندارد. 

به جز فایل صوتی که مدتی پیش منتشر شده بود، یک فایل تصویری نیز منتشر شد که در آن زهرا نویدپور مدعی شده دو نفر او را تهدید کرده‌اند. این افراد با اسامی «کمال.خ» و «مسعود.ه» معرفی شده بودند. ...اما گفته این افراد را اصلا نمی‌شناسد.

همچنین برخی گزارش‎ها حاکی از این است که اعتبارنامه این نماینده برای ساکن شدن در مجلس هشتم با دردسر مواجه شده بود. شعبه ۱۳ بررسی اعتبارنامه‌های نمایندگان به ریاست روح‌الله حسینیان اعتبارنامه او را رد کرده بود. فاطمه آلیا یکی از نمایندگان جدی در عدم تایید اعتبارنامه این نماینده به دلیل اتهامات اخلاقی بود. با این حال، اعتبارنامه وی بعد از دو ماه و با پادرمیانی ریش‌سفیدان مجلس تایید شد. این نماینده همچنین در انتخابات مجلس نهم نیز رد صلاحیت شد.

به گزارش خانه ملت، در این‌باره رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی گفته بود: با توجه به اینکه شعبه اعتبارنامه این نماینده را رد کرده است، پرونده ایشان به کمیسیون تحقیق ارسال می شود.

واکنش روح‌الله حسینیان

در همین خصوص، روح‌الله حسینیان در پاسخ به این سؤال که دلیل رد اعتبارنامه این نماینده در شعبه ۱۳ بررسی اعتبارنامه نمایندگان مجلس هشتم چه بود، اظهار می‌کند: اینکه درست نیست و این مسأله ورود به حوزه خصوصی افراد است که نه شرع این اجازه را به ما می‌دهد، نه قانون و نه عرف. من در کار غیرشرعی دخالت نمی‌کنم.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، رئیس شعبه ۱۳ بررسی اعتبارنامه‌های نمایندگان مجلس هشتم که اعتبارنامه این نماینده را رد کرده بود، دلیل رد این اعتبارنامه در این شعبه را بازگو نمی‌کند و می‌گوید: درست نیست ما وارد حوزه خصوصی افراد شویم. نه شرع، نه قانون و نه عرف چنین اجازه‌ای به ما نمی‌دهد.

روح‌الله حسینیان در پاسخ به این سؤال که دلیل رد اعتبارنامه این نماینده در شعبه ۱۳ بررسی اعتبارنامه نمایندگان مجلس هشتم چه بود، اظهار می‌کند: اینکه درست نیست و این مسأله ورود به حوزه خصوصی افراد است که نه شرع این اجازه را به ما می‌دهد، نه قانون و نه عرف. من در کار غیرشرعی دخالت نمی‌کنم.  اینها مسائل خصوصی افراد است که هنوز نه چیزی ثابت شده و نه معلوم هست که چه بوده. اسلام به ما اجازه دخالت نمی‌دهد و من به آن وارد نمی‌شوم. من راجع به این مسائل صحبت نمی‌کنم.

*آفتاب‌نیوز به صورت مستقل نمی‎تواند ادعاهای مطرح شده در این گزارش را تائید کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵۵
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
17
مجلس عزم جدی بر رسیدگی بر این دست پرونده ها ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
میشه یکی به من توضیح بده نماینده شهر ملکان اذربایجان شرقی چرا تو تهران دفتر داره!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
7
7
الان می گن خوب تقصیر دختره است. می خواست حجابش رو رعایت کنه ... حرف حساب جواب نداره!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
13
پیگیری نمی شود فایده ای ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
10
اینبار دیگه باید ..برخورد بشه .
محمد
|
-
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
15
نماینده رفته در تهران مشکل مردم را حل کند یا برای خودش دفتر بیمه باز کند؟
وای به حال این مردم ...
روح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
1
9
مجلس حمایت از حقوق مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
13
1
این فقط در حد یک ادعاست
لطفا قبل از بررسی موضوع و روشن شدن اتفاق،قضاوت نکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
10
به به چه اتفاقاتی که داره می افته!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
13
این نماینده ..از فیلتر نظارت شورای نگهبان رد شده ...!!مگه میشه!مگه داریم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
20
همانطور که جریان طوسی رسیدگی شد ...
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
کسی خاطره داره مگه ...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
7
...ریسی کمیسون اجتماعی به اجتماع و ...
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
6
به نظرم باید حقیقت ثابت شودتا عبرتی برای سایرین بشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
5
هر دم ازاین باغ بری می رسد....
خل و چل
|
Netherlands
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
14
ای وای ما مردم با خودمون چه کردیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
5
بعد... میخواهید مسکن خودرو درمان مواد غذایی گران نشود
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
3
1
الان مشکل یه عده ...خودکشی...قربانی تو این کامنتها باز کردن دفتر بیمه است؟
پاسخ ها
کورش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
آفتاب کلا با سانسور کامنتم معنی اونو عوض کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
2
رفتار نماینده سراوان نادرست بود و امیدواریم حرف مربوط به خدادای صحت نداشته باشد اما ضمن اینکه لازم است مسئولان امر سریعا در مورد ادعای مربوط خدادای روشنگری کنند باید توجه داشته باشیم که ممکن است اسیر شایعات شویم. پی در پی راجع به نمایندگان اخبار اعصاب خورد کن منتشر می شود. مراقب جنگ رسانه ای دشمن با روح و روان مردم باشیم.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
8
همیشه دشمن در حال دسیسه کردن است و نماینده بنده خدا اصلا نمی دونه ... و آقا سعید طوسی نمی دونه ... متهم می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
2
0
مدعی از دنیا رفته است.صوت و...می تواند تقلید صدا باشد.اتهام مهمی است. مسئولان امر حق بررسی و اعلام نظر دارند و باید این کار را انجام دهند.تکرار ادعا توسط(ما قبل اثبات ادعا)گناهی بزرگ محسوب می شود.
ملکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
7
این هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان انتظار داره کی برای اینا شکایت ببره.آقا موضوع بسیار هولناکی اتفاق افتاده همه میگن و فایلاش پخش شده اونوقت این آقایان منتظرن یکی بره مثلا شکایت کنه..ضمنا آقا کسی که نباید از سیستان بلوچستان یا اهواز یا .. بیاد شکایت کنه باید مردم اون منطقه بیان که...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
9
شوراى نگهبان ؛اين بود نماينده مورد تاييد؟؟؟؟!!!!
ازآن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
7
کسی الکی خودش رونمی کشه!! ضمن اینکه رسانه ها جریان را قتل عنوان کرده اند نه خودکشی!! مگه چیه؟؟...
کامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
2
اقا خودکشی یا قتل ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
6
وظیفه نماینده حل مشکل مردمه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
7
0
مسأله ی قضاوت و رسیدگی به این امور مسأله ی تخصصی است، اثبات این ادعا کاره ساده ای نیست
صرفا به خاطر ادعای یک نفر و یک فایل صوتی که نمیشه حکم قطعی صادر کرد
متأسفانه بعضی از ما خیلی زود احساسی میشیم و خیلی زود قضاوت می کنیم و در اموری هم که هیچ سررشته ای ازش نداریم مثل یک متخصص نظر میدیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
2
0
به زبان ترکی نه به زبان آذری، نژاد پرست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
... وسط این مسله مهم دنبال تورکیو اذری هستی
پرویز
|
United States of America
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
نماینده .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
3
0
شیطون یه لحظه وسوسش کرده دیگه، هرچی میکشیم از دست این شیطون لعنتیه، امان از این نفس اماره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
به کجا میرویم، رانت و اختلاس کم بود صحبت از تجاوز وقتل ،، چرا رسیدگی نمیشه شاید حقیقت داشته باشه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
7
به کجا میرویم، رانت و اختلاس کم بود صحبت از تجاوز وقتل ،، چرا رسیدگی نمیشه شاید حقیقت داشته باشه؟؟؟
میرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
3
اگه این اتفاق تو امریکا بود ........ ابروشونو میبردیم
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
3
این نماینده شهر منه که آبروی ما را برد و این.......
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
1
3
1- دختر تنهای تو دفتر نماینده چکار میکرد 2- چطوری این نماینده ها از فیتلر عبور کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
3
نگذارید این مملکت به دست نامحرمان بیفتد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
6
این‌خانم‌حتی‌اگر‌خود‌کشی‌هم‌باشدیعنی‌قتل‌عمد‌هم‌نباشد‌با‌مرگ‌مظلومانه‌خود‌نقاب‌از‌چهره‌ اون شخص برداشته ......
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
5
یاد حرف نماینده سیستان افتادم تو گمرک که میگفت : اگه امروز با من برخورد کنین فردا برای خودتونم هست !!!
واسه همینه اینجور پیگیری هااا ...
بیچاره مردم.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
3
ملت...... اشک کباب مایه طغیان آتش است
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
5
آخه چرا ساده اید؟فیلم فحاشی نماینده سیستانی به مردم واضح و تمیز و با وجود حداقل3شاهد موجوده،بعد اومدن کارمند گمرک رو اخراج کردن!!!!بعد شما میخاید به این موضوع اهمیت بدن؟!...خودمون باید خجالت بکشیم که اجازه میدیم بعضی ....موقع رای گیری... برن و به ..مثل این ..ها رای بدن..
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
2
چه کنیم که...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
1
2
در فضای ارتباط وکیل با موکل ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
1
در ایران" مسایل تابو" بررسی تحلیل وبرای پیشگیری فکر و عملیات نمیشود .
خاموش
|
-
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
3
اگر عصاره ملت این نماینده باشد وای به حال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
2
مسئله اخلاقی منتسب به یک نماینده؟؟؟ یا مسئله غیراخلاقی؟
اگه اخلاقیه منم میخوام از این اخلاقا داشته باشم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
2
با این پاتی بازی ها شرکت در انتخابات وقت تلف کردن است.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
1
باید نماینده را به جرم قتل باز داشت کرد تا خلاف ان ثابت شود چه وقایع وحشتناکی توسط نمایندگانی که با ید حافظ ناموس و شرف ملت باشند اتفاق می افتد خدایا پناه بر تو
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
1
احتمال وقوع این اتفاق بصسیار بالا هست. ولی با این حال باید همون موقع که این دختر مدارکش رو برای دکتر پزشکیان فرستاد ایشون پیگیری میکرد. الان در نهایت یا دختره بیچاره راست میگه و یا نماینده. نمیشه که بگیم نه. ما اطلاع نداریم. در حیطه صلاحیت ما نیست. فلانه. بهمانه. بابا. اینجا یه ابرویی رفته. یا ابروی دخرته. یا اون نماینده. الان باید تکلیف مشخص بشه و حق بره سر جاش
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
1
حتی بخاطر حفظ شان مجلس هم که شده باید بدون فوت وقت وبصورت خارج از نوبت به موضوع رسیدگی شود ود صورت اثبات ضمن ابطال اعتبار نامه به قوه قضایی تحویل شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
1
دختره اشتباه کرده تنها رفته ولی خدا لعنت کنه باعث و بانیشو
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
1
چه کنیم که...
" از ماست که بر ماست"
نتیجه انتخاب افراد از روی تعصبات...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
1
ازماست که برماست وقتی به کسانی رای میدهیم شناخت کافی نداریم نتیجه همین است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
چه نماینده مرحمی دست دردنکنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین