کد خبر: ۵۶۷۹۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

رئیسی: آماده همکاری با دولت هستیم

تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی در قبال حل مشکلات مردم حاضر به هر نوع همکاری با بخش‌های مختلف کشور از جمله دولت و مدیریت استان بوده و خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار با استاندار جدید خراسان رضوی اظهار داشت: مشهد مقدس سالانه حدود 30 میلیون نفر جمعیت متغیر دارد که در کشور بی‌نظیر است و نیازمند اقتضائات خاصی است.

رئیسی افزود: وظیفه داریم در جهت خیر و صلاح مردم و تسهیل امر زیارت هرچه می‌توانیم به‌دستگاه‌های مختلف کمک و در این راستا تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در مشهد مقدس رابطه شهروند و گردشگر نیست، بلکه مفهوم زائر و مجاور وجود دارد و به‌همین دلیل همه مسئولان در این شهر و استان خادمان حضرت رضا(ع) هستند.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به استاندار جدید خراسان رضوی اظهار کرد: بحمدالله سابقه مدیریتی شما نشان می‌دهد که به‌موضوع رفع محرومیت و گره‌گشایی از مردم اهتمام داشته و این موضوع برای این استان و مردم آن امیدآفرین است.

به گزارش تسنیم، رئیسی خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی در قبال حل مشکلات مردم حاضر به هر نوع همکاری با بخش‌های مختلف کشور از جمله دولت و مدیریت استان بوده و خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Oman
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
شما همین مالیات بنگاههای اقتصادیتو بده بهترین همکاری خواهد بود. وضع قوانین تبعیض امیز و مستثنی کردن شما از پرداخت مالیات یکی از بدترین فاجعه های قانونگذاری در تاریخ بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
تا حالا چکار میکرد؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین