کد خبر: ۵۶۹۱۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

مهمانی فست‌فودی ترامپ برای قهرمانان تیم فوتبال آمریکایی+ تصاویر

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اقدام به میزبانی از اعضای تیم فوتبال قهرمان لیگ راگبی این کشور به نام تیم "ببرهای دانشگاه کلمسون" در کاخ سفید و پذیرایی از آنها با غذاهای مشهورترین فست فودهای آمریکا یعنی مک دونالد، وندی و برگرکینگ کرد.
آفتاب‌‌نیوز : در بیانیه اعلام کرد: خود دونالد ترامپ هزینه این فست فودها را داده چرا که می‌خواسته مراسمی با "فست فود مورد علاقه هر کس" برگزار کند.

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از پایگاه هیل کاخ سفید در بیانیه کاخ سفید در این خصوص آمده است: رئیس جمهور آمریکا به دنبال میزبانی از یک مراسم جالب به منظور جشن گرفتن قهرمانی تیم فوتبال آمریکایی "ببرهای دانشگاه‌ کلمسون" بود اما از آن جا که دموکرات‌ها نمی‌خواهند درباره موضوع امنیت در مرز مذاکره کنند بخش عمده مستخدمان کاخ سفید در مرخصی به سر می‌برند بنابراین خود رئیس جمهور شخصا هزینه این مراسم را تقبل کرد و خواست که در آن فست فود مورد علاقه هر کسی سرو شود.

در تصاویر پخش شده از این مراسم ترامپ پشت یک میز مملو از همبرگرهای مک دونالد، وندی و برگرکینگ ایستاده در حالی که موزیک "بیلی جین " از مایکل جکسون پخش می‌شود و بازیکنان این تیم وارد مراسم می‌شوند.

عده‌ای از بازیکنان با مشاهده این تنوع فست فود فریاد شادی سر می‌دهند و ترامپ آن را "غذاهای آمریکایی عالی" می‌خواند.

ترامپ در پاسخ به این سوال که کدام یک از آنها محبوب اوست، گفت: همین که آمریکایی باشد من دوستش دارم. تمام این غذاها همه آمریکایی هستند.

در کنار میز همبرگرها یک میز دیگر مملو از پیتزا و سیب زمینی قرار داشت.

ترامپ اوایل روز دوشنبه گفته بود که فست فود احتمالا غذای مورد علاقه این بازیکنان است.

ترامپ به خبرنگاران در خارج از کاخ سفید گفت: من واقعا چنین چیزی را می‌خواهم و این یک مراسم جالب خواهد بود و فکر می‌کنم فست فود غذای مورد علاقه آنهاست.

ترامپ همچین در یک توئیت نوشت: امشب تیم قهرمان کلمسون اینجا می‌آید. این بسیار هیجان انگیز خواهد بود. آنها یک تیم خیلی عالی هستند. تیمی باور نکردنی. من فکر می‌کنم که قرار است با مک دونالد ، وندی و برگر کینگ و مقادیری پیتزا از آنها پذیرایی کنیم و من واقعا این را می‌خواهم. این غذای مورد علاقه آنها است بنابراین خواهیم دید چه پیش می‌آید.

این دومین بار است که تیم فوتبال آمریکایی دانشگاه کلمسون در یک مهمانی ترتیب داده شده از سوی ترامپ در کاخ سفید شرکت می‌کنند. این تیم پیشتر در سال ۲۰۱۷ هم بعد از پیروزی نهایی برای قهرمان شدن در مهمانی مشابهی شرکت کردند.

از زمانی که ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شده، برخی از ورزشکاران تیم‌های قهرمان آمریکایی به نشانه مخالفت، مهمانی‌های کاخ سفید را تحریم کرده‌اند. در سالهای اخیر ترامپ بعداز آن که بازیکنان تیم‌های قهرمان لیگ بستکبال NBA و لیگ هاکی روی یخ NFL  از او انتقاد کرده و دعوت او را رد کردند مراسم‌های ترتیب داده شده برای آنها را لغو کرد.

ترامپ درحالی که از سفری به نیو اورلئانز به کاخ سفید برگشته بود در این مهمانی گفت: ما فست فود آمریکایی با هزینه خود من و کلی همبرگر و پیتزا سفارش دادیم. ما یک سری انسان‌های خیلی بزرگ داریم که دوست دارند غذا بخورند بنابراین می‌خواهیم کمی خوش بگذرانیم.

یک اتفاق نامعمول این بود که رستوران کاخ سفید برای پذیرایی از این بازیکنان در نظر گرفته شد.


منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین