کد خبر: ۵۶۹۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

عارف: شاهد لجبازی و بی‌تفاوتی در حوزه‌های فرهنگی هستیم

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه شاید نسخه‌هایی که برای مسایل فرهنگی پیچیده‌ایم، پاسخگو نبوده است، گفت: در حوزه‌های فرهنگی به نوعی شاهد لجبازی و یا بی‌تفاوتی هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از امیدنامه، محمدرضا عارف در ششمین جلسه شورای اداری شهر پردیس که با حضور برخی از اعضا مجمع نمایندگان استان شکرالله حسن بیگی معاون استاندار تهران و جمع دیگری از مسئولین برگزار شد اظهار داشت: استان تهران وظیفه سنگینی دارد و خبر هر اتفاق در این استان به سرعت در تمام کشور منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت انقلاب هم‌افزایی و وحدت مردم و مسئولان بوده است اظهار داشت: در دهه پنجم انقلاب باید بیشتر به نرم افزارها و آسیب‌های اجتماعی توجه کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران افزود: باید تنگ نظری‌ها و حب و بغضها را کنار بگذاریم، در بخش زیربناها عملکرد خوبی داریم.

عارف با بیان اینکه با جمع بندی از عملکرد سالیانه انقلاب در همه بخش‌ها گفت: راه درست تبیین آرمان‌ها را با همدلی و صمیمیت پیدا کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در ادامه با اشاره به اولویت مترو اسلامشهر و پردیس اظهار داشت: کلنگ مترو اسلامشهر ابتدای این هفته بر زمین زده شد و امیدوارم در دهه مبارک فجر شاهد کلنگ زنی مترو پردیس باشیم. 

شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین