کد خبر: ۵۶۹۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان -رامهرمز/6 نفر مصدوم شدند

نشست یک دهنه پل در محور رامهرمز -بهبهان در روز پنجشنبه منجر به تصادف زنجیره ای و مصدوم شدن 6 نفر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان در اطلاعیه ای از تصادف زنجیره ای به دلیل نشست پل در مسیر رامهرمز به بهبهان بین سلطان آباد و روستای بن رشید خبر داد.

این مرکز اعلام کرد در این حادثه که در ساعت 19:55 دقیقه رخ داد تعداد 6 نفر سرنشین خودروهای پژو405 ، سواری تویوتا، پراید و سواری تیو فایو مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان مادر رامهرمز جهت انجام مراحل درمانی منتقل شدند.

*پل محور رامهرمز به بهبهان مسدود شد

در همین خصوص نیز رئیس پلیس راه استان خوزستان عنوان کرد: به دلیل بارندگی های اخیر پایه های پل در این محور نشست پیدا کرده و در نهایت این بخش از مسیر مسدود شده است اما به منظور انجام تردد یک لاین از محور مسدود و لاین دیگر دو طرفه شده است.

سرهنگ رضا دولشاهی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا که مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان تصادف زنجیره ای در این محور را گزارش کرده، عنوان کرد: تا کنون حادثه جدی در این مسیر توسط عوامل پلیس راه گزارش نشده است.

وی همچنین با بیان اینکه در برخی مسیرهای استان به دلیل بارندگی ها و سرریز شدن سد دز ممکن است وضعیت بحرانی به وجود بیاید، گفت: در این رابطه نیز پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به آماده باش تمام دستگاه های اجرایی در پی افزایش دبی رودخانه دز گفت: 50 خانوار عشایری که احتمال میرفت با افزایش دبی رودخانه دز دچار مشکل شوند به مکان های امن منتقل شدند.

همچنین فرماندار شهرستان شوشتر گفت: افزایش دبی آب سد دز موجب شده 10 روستای بخش شعیبیه این شهرستان در معرض تهدید سیلاب قرار گیرند.

در همین خصوص نیز مدیر کل بحران استانداری خوزستان گفت: آخرین گزارش ها در صبح امروز حاکی از این است که به دنبال بارندگی ها، ورودی آب سد دز به سه هزار متر مکعب افزایش یافته است.

تعداد 100 پایگاه جاده ای و شهری زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز و 160پایگاه در خوزستان فعال هستند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین