کد خبر: ۵۶۹۴۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴

سرقت مسلحانه از یک سکه‌فروشى در ارومیه

یک سکه فروشى در ارومیه مورد دستبرد مسلحانه قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : این سرقت با شلیک دو گلوله همراه بوده است.

دو سارق مسلح اقدام به سرقت از سکه فروشى امینى در خیابان فرهنگیان کرده‌اند.

هنوز جزئیاتی درباره این حادثه گزارش نشده است.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
قفل ضد دیلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
0
مردم خودشون دوست دارن ازشون سرقت بشه وگرنه مثل آب خوردن میشه جلوی هر نوع سرقتی را گرفت ولی مردم دوست دارن تو هپروت زندگی کنند.

دیروز منزلی را تجهیز کردیم که چند ماه پیش با ما تماس گرفته بود که قفل ضد دیلم براش نصب کنیم ولی اعتقاد داشت قیمتش بالاست و از این دربهای ضد سرقت گذاشته بود، دیروز زنگ زد و گفت اگرچه دیشب دزد اومده و دیگه چیزی تو خونه ندارم که به درد دزدیدن بخوره ولی تا نیومدن خدمت خودم برسن بیاید این قفل ضد دیلمتون را نصب کنید

دو سال پیش یک ماه قبل از عید با یک طلا فروشی تو ستارخان صحبت کردیم که سیستم ضد سرقت مسلحانه براش بذاریم، با بی تفاوتی گفت من 40 ساله اینجا مغازه دارم و هیچ اتفاقی برام نیفتاده. 20 روز بعدش، یعنی چند روز مونده به عید خبر دار شدیم که متاسفانه سارقین مسلح رفتن و ایشون در حین سرقت به قتل رسیده و تا جایی که خبر دارم تا حالا قاتلین یا همون سارقین پیدا نشده اند. بعدا که با مغازه های اطرافش صحبت میکردیم میگفتن که دقیقا سال قبل هم چند نفر با قمه برای زورگیری به مغازه اون مرحوم رفته بودند در حالیکه اون مرحوم گفته بود که در طی 40 سال هیچ اتفاقی براش نیفتاده??!!!

هوشمندی باید تو وجود افراد باشه. برای مثال یه کارمند جوان از ما قفل ضد دیلم خرید در حالیکه هیچ طلا و ارزی تو خونه نداشت و درب ضد سرقت هم داشت. ازش پرسیدیم چی شد که تصمیم به خریدن قفل ضد دیلم گرفتی؟ گفت اگر یک تلویزیون از من ببرن دیگه نمیتونم جاش بذارم. پس این قفل ضد دیلم را میذارم خیال خودمو راحت میکنم.
ا
شکال از خود مردمه فقط خودشون
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین