کد خبر: ۵۶۹۷۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

زندگی بچه پولدارها در دبی+عکس

بچه پولدارهای دبی ترسی از نمایش ثروت‌شان ندارند. لباس‌های‌شان از برندهای معروفی چون شنل و دیور است. این جوانان دوست دارند پول نقدی که دارند را خرج کنند
آفتاب‌‌نیوز : سرویس اجتماعی- بچه پولدارها محدود به ایران نمی‌شود. صفحه‌ای در اینستاگرام با عنوان The Rich Kids of Dubai عکس‌هایی را از زندگی بچه پولدارها در دبی منتشر کرده است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ نشریه بریتانیایی "میرر" می‌نویسد: "این عکس‌ها حسادت هر کسی را بر می‌انگیزند. دختران و پسران پولداری که با حیوانات خانگی‌شان مثل ببرها و پلنگ‎ها بازی می‌کنند، در کنار ساحل هستند و در خودروهای آخرین مدل رانندگی می‌کنند.

این صفحه بیش از 230 هزار دنبال‌کننده در شبکه‎های اجتماعی دارد. بچه پولدارهای دبی ترسی از نمایش ثروت‌شان ندارند. لباس‌های‌شان از برندهای معروفی چون شنل و دیور است. این جوانان دوست دارند پول نقدی که دارند را خرج کنند".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
1
5
فکر نمیکنم این کار در دبی حسادت بر انگیز باشه چون اکثر مردم رفاه نسبی دارند ولی تو ایران اصلا اینگونه نیست مردم تحت فشار بد ترین فشار های زندگی هستند و یه عده... با پول ملت عیش و نوش میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
1
2
مسخره ترین تبلیغات برای شکار قربانی از بین جوانان ما به نفع کارتل ها و تراست های جهانی.
زهرا 17
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
0
2
من هیچ وقت این آدما رو درک نمیکنم... لذت بردن از داشته یه چیز طبیعیه اما نشون دادنش نه.

یاد این نوشته میوفتم که میگفت: میل افراطی بعضی از انسانها به نمایش دادن خودشان،در واقع برای فرار از زجریست که احساس ناخوشایند هیچ بودن به آنها می دهد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین