کد خبر: ۵۷۰۱۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

تامین اجتماعی: 12 بانک امروز بسته‌ حمایتی واریز می‌کنند

ما مشکلی برای تامین بودجه نداریم و به بودجه لازم در حساب بانک ها واریز شده است فقط تاخیر به وجود آمده به دلیل نحوه واریز هر بانک است.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: از 28 بانک عامل تاکنون 16 بانک به تعهداتشان برای واریز بسته حمایتی اقدام کردند و 12 بانک دیگر امروز نسبت به واریز اقدام می‌کنند.

رحیم اردلان درباره آخرین جزئیات واریز بسته حمایتی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: شب گذشته اطلاعیه‌ای صادر کردیم و از بیمه شدگان به دلیل تاخیر به وجود آمده در پرداخت ها عذرخواهی کردیم.

اردلان افزود: از ۲۸ بانک واریز بسته حمایتی تاکنون ۱۶ بانک نسبت به پرداخت اقدام کردند و ۱۲ بانک دیگر باقی ماندند که طی امروز نسبت به واریز بسته های حمایتی به حساب سرپرستان خانوار اقدام می‌کنند.

وی افزود: هر یک از بانکها و بر اساس روش و شیوه های خاص خود نسبت به پرداخت بسته های حمایتی اقدام می‌کنند که به عنوان مثال بانک ملی بانک صادرات و بانک تجارت امروز بسته های حمایتی را به حساب بیمه شدگان تامین اجتماعی واریز می‌کنند.

اردلان افزود: ما مشکلی برای تامین بودجه نداریم و به بودجه لازم در حساب بانک ها واریز شده است فقط تاخیر به وجود آمده به دلیل نحوه واریز هر بانک است.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی بیان داشت از ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر مشمول دریافت بسته حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی تاکنون ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از طریق ۱۶ بانک بسته حمایتی را دریافت کردند و مابقی آنها نیز به امروز به حسابشان واریز می شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مراحل بعدی واریز بسته های حمایتی نیز زمان آن مشخص شده است گفت: تاکنون دولت تکلیف جدیدی را مشخص نکرده است و هر موقع که پول به حساب وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همین‌طور سازمان تامین اجتماعی واریز شود نسبت به اجرای مراحل بعدی اقدام میکنیم.

اردلان بیان داشت: در حال حاضر هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان برای مرحله اول ارائه بسته حمایتی به تامین اجتماعی اختصاص یافته است که به حساب واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

 بسته حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی به افرادی تعلق می‌گیرد که کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد داشته باشند و یارانه نیز به حسابشان واریز شود.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
یا بسته حمایتی تامین اجتماعی به ما تعلق میگیرد کارت یارانه به اسم خانومم است ولی خودم شیش سال است.که بیمه هستم
اكبري
|
Netherlands
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
من مستأجر هستم ١٤ ساله بيمه تامين اجتماعي هستم بچه كوچيك دارم شوهرم هم بيكاره ولي براي من بسته حمايتي واريز نشده واقعا نميدونم چي بگم
اكبري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
من مستأجر هستم ١٤ ساله بيمه تامين اجتماعي هستم بچه كوچيك دارم شوهرم هم بيكاره ولي براي من بسته حمايتي واريز نشده واقعا نميدونم چي بگم
ناشناس
|
France
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
سلام من هنوزبسته حمایتی رودریافت نکردم یارانه دربانک کشاورزی دریافت میکنم ولی تااین ساعت بسته رودریافت نکردم
شماره تماس وکدی که اعلام کردندهنوزفعال نشده خواهشن راهنمایی کنیدچکارکنم ممنون میشم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین