کد خبر: ۵۷۱۳۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

تسهیلات مقامات مطابق سایر کارکنان دولتی خواهد بود/پرداختی‌ها به اطلاع عموم می‌رسد

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 کل کشور بر اساس مصوبه امروز کمیسیون پرداخت هر گونه تسهیلات به مقامات کشوری مطابق با همانند سایر کارکنان بوده و از طریق پایگاه اطلاع رسانی هر دستگاه باید به اطلاع عموم رسانده شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 کل کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در تشریح نشست صبح امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در جلسه امروز یک مورد الحاقی به تبصره 12 لایحه بودجه 98 کل کشور برررسی شده و به تصویب رسید.

وی افزد:‌بر اساس این مصوبه پرداخت هر گونه تسهیلات به مقامات موضوع ماده 71 قانون مدیریست خدمات کشوری و مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره، رؤسا و مدیران کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه از محل اعتبارات دولتی یا منابع داخلی و یا درآمدهای اختصاصی هر دستگاه باید مطابق و همانند سایر کارکنان دستگاه ذیربط بوده و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی هر دستگاه به اطلاع عموم رسانده شود.

وی بر همین اساس اضافه کرد: به موجب این مصوبه مذکور تخلف از حکم این بند در حکم تصرف غیرقانونی در اموال عمومی محسوب شده و مرتکب شمول مجازات مقرر در ماده (598) قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین