کد خبر: ۵۷۲۰۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۵

قدردانی واعظی از همکاری مردم شهر رفیع

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تشکر از همکاری مردم رفیع در بحث جلوگیری از ورود آب به این شهر، گفت: به مردم رفیع این نوید را می‌دهم که تا ۳۰ دقیقه آینده جلوی ورود آب به منطقه رفیع گرفته شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود واعظی در حاشیه بازدید از عملیات ترمیم سیل‌بند در رفیع خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در بازدیدی که از سیل‌بند رفیع داشتیم، شاهد اقدامات بسیار خوبی بودیم تا آب با این حجم زیاد وارد شهر نشود.

وی افزود: با اقدامات انجام گرفته تقریباً جلوی همه بخش‌هایی که ممکن بود از آن محل‌ها آب وارد خیابان‌ها یا منازل مردم بشود، گرفته شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: سیل‌بند رفیع با یک کار شبانه‌روزی و همکاری استاندار خوزستان در منطقه ایجاد شد و در این زمینه باید از استاندار خوزستان تشکر کرد.

وی ادامه داد: استاندار خوزستان در طول این روزها، به صورت شبانه‌روز در منطقه حضور داشته و من از او تشکر می‌کنم. این عملکرد استاندار خوزستان درس بسیار خوبی برای همه مدیرانی است که در مناطقشان مشکل دارند و باید به صورت جهادی کار کنند.

واعظی عنوان کرد: همه دستگاه‌های استان تجهیزات خود را بسیج کرده‌اند تا اقدامات بسیار خوبی برای تکمیل این سیل‌بند انجام بگیرد و در این زمینه به مردم رفیع این نوید را می‌دهم که تا ۳۰ دقیقه آینده جلوی ورود آب به منطقه رفیع گرفته شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: از همه مردم رفیع تشکر می‌کنم زیرا همکاری این مردم با مسولان بسیار عالی بود. مردم این منطقه به جای آن که توقع داشته باشند تا دولت همه مشکلات آنها را حل کند، خودشان با همراهی که انجام دادن این اتفاق بسیار خوب را رقم زدند.

واعظی بیان کرد: ابتدا تلاش می‌شود تا مانع ورود آب به شهر شویم و سپس در خصوص زراعت‌هایی که دچار خسارت شده‌اند تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به دغدغه رئیس جمهور نسبت به مرزنشینان عنوان کرد: گاهی کم آبی یا سیل مشکلاتی را برای مردم این منطقه به وجود می‌آورد و در این زمینه رئیس‌جمهور به من دستور دادند تا مسائل منطقه را بررسی و برای تصمیم‌گیری به ایشان گزارشی را ارائه کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین