کد خبر: ۵۷۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۸:۳۶

یونایتدپرس: حمله به ایران نتایج عکس دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک دیپلمات عالی‌رتبه اروپایی در خصوص اقدام نظامی آمریکا علیه ایران هشدار داد. بنابر اظهارات این دیپلمات که نخواسته نامش فاش شود اقدام نظامی واشنگتن علیه تهران نتایج معکوسی به همراه دارد و سبب برانگیخته شدن احساسات ملی در ایران می‌شود. این دیپلمات همچنین هشدار داد با وجودی که غرب موفق بوده قطر را در شورای امنیت سازمان ملل برای رای دادن بر ضد ایران با خود همگام کند ولی باید مواظب باشد که این احساس بوجود نیاید که جنگ ‌‌مذهبی علیه ایران به راه افتاده است.

به گزارش خبرگزاری آمریکایی یونایتدپرس این دیپلمات عالی‌رتبه در ادامه اظهارات خود همچنین در خصوص اخبار منتشر شده در خصوص نصب سانتریفیوژهای جدید در ایران گفت: هدف از تحریم ایران در شورای امنیت سازمان ملل متوقف کردن فعالیت‌های هسته‌ای در ایران بود ولی ایران همچنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و قصد گسترش فعالیت‌های خود را دارد.

این دیپلمات همچنین با ادعای اینکه برداشتن چنین گامی توسعه‌ای مهم و اقدامی تحریک‌ کننده است گفت: نه تنها آنها تحقیق و توسعه را بنابر درخواست ایالات متحده و اتحادیه اروپا متوقف نکرده‌اند بلکه در حال تلاش برای رسیدن به مرحله غنی‌سازی صنعتی اورانیوم هستند. 

وی در ادامه تصریح کرد: سران ایران هدف روشنی دارند و آن ایجاد شکاف در جامعه بین المللی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین