کد خبر: ۵۷۲۵۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

پیشنهادهای بنزینی مجلس در کمیسیون تلفیق؛ گران شدن سوخت رای نیاورد

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با اشاره به عدم رأی آوردن پیشنهاد تغییر قیمت بنزین در سال آینده گفت: بسیاری از مشکلات کشور به تحریم ارتباط ندارد و باید مدیران تلاش خود را بیشتر کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
علی قربانی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی با اشاره به برخی اقدامات در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار کرد: در جلسات گذشته کمیسیون تلفیق قریب به ۱۰ پیشنهاد برای تغییرات قیمت بنزین ارائه شد اما هیچ‌کدام رأی نیاورد.

وی علت این موضوع را عدم ارائه نظرهای کارشناسانه برای تغییر قیمت بنزین دانست و افزود: می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب اقدامات لازم را در راستای تغییرات قیمت‌ها و اجرای کامل هدفمندسازی یارانه‌ها انجام داد.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی معافیت مالیاتی در کشور را بالغ‌بر ۵۰ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: اکنون تمرکز برای دریافت مالیات از کارمندان و اقشار کم‌درآمد کشور است درحالی‌که مالیات‌های بسیاری از منابع مختلف می‌توان تأمین کرد تا درآمدهای بودجه‌ای کشور افزایش پیدا کند.

وی همچنین از کاهش یک‌میلیون بشکه‌ای نفت در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: دولت و مجلس باید با اتخاذ تصمیمات شجاعانه کشور را از مشکلات نجات دهند هرچند که امکان رأی آوری آنان در انتخابات را کاهش دهد.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین