کد خبر: ۵۷۲۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۴:۰۲
انتقاد نماینده زاهدان:

20 درصد وعده احمدی‌نژاد محقق شد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بررسی بودجه سال 86 در صحن مجلس از 12 اسفند‌ماه آغاز خواهد شد این در حالی است که بسیاری از نمایندگان از ردیف‌های بودجه استانی خود راضی به نظر نمی‌رسند. پیمان فروزش نماینده زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در خصوص بودجه استان گفت: نسبت به سال گذشته بودجه استان سیستان و بلوچستان کمتر شده یعنی هم اعتبارات جاری و هم عمرانی کاهش یافته است. 

وی در پاسخ به این سوال که «آیا اعتباراتی که در سفر استانی احمدی‌نژاد به استان تعلق گرفته، اختصاص یافته است؟»، اظهار داشت: نه خیر، البته اطلاعات غلطی از سوی استاندار مبنی بر اینکه سیستان و بلوچستان رتبه اول را از نظر کسب بودجه مشخص شده در سفر استانی هیات دولت را یافته، منتشر شده‌است. 

فروزش تصریح کرد: از بودجه 100 میلیارد تومانی که مصوبه هیات دولت برای استان بوده تنها شش میلیارد تومان تعلق گرفته و از 45 مصوبه و چندین توافقنامه زیر 30 درصد از‌ آنها اجرایی شده است. اظهارات غلط نماینده دولت نیز تنها برای حفظ سمت خود است. 

فروزش در پاسخ به این سوال «در بودجه 86 از آنچه رئیس جمهوری قول داده‌اند چقدر به استان تعلق گرفته؟»، گفت: تنها 20 درصد از آن چه رئیس‌جمهوری در استان قول داده در بودجه 86 آمده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین