کد خبر: ۵۷۲۶۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

نقش جریان انحرافی در مخالفت با کانال مالی اروپا

راه اندازی سازوکار مالی مورد نظر اتحادیه اروپا با ایران موسوم به «اینستکس»، شکست جدیدی برای آمریکا در راه مقابله با جمهوری اسلامی ایران ارزیابی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 این پدیده به خودی خود ضربه‌ای بزرگ برای آمریکا محسوب می‌شود و در صورت اشاعه همین دیدگاه، اقتصاد بانکی – تجاری آمریکا شاهد ضربه‌ای هولناک خواهد بود. این نکته از آن جهت اهمیت دارد که مدتهاست کشورهای جهان به تدریج با امضای توافقات پرتعدادی به این جمع بندی و اقدام رسیده‌اند که مناسبات مالی – تجاری خود را با ارزها و پول ملی خود به انجام برسانند و در نتیجه، دلار را رسماً از مناسبات مالی فیمابین خود حذف نمایند.

 جای تعجب است که برخی رسانه‌ها و فعالان سیاسی و رسانه‌ای که گرایش محسوسی به جریان انحرافی داشته‌اند و هنوز هم دارند، از هر فرصتی برای نیش زدن به برجام و به زیر سوال بردن برجام و پیامدهایش استفاده می‌کنند.

بدون اصرار به نام بردن و حمله به این و آن، لازم است همگان الفبای سیاست ورزی با عنایت به مصالح ملی و منافع کشور را بهتر از گذشته بیاموزند و به الزامات و اقتضائات آن به درستی و کمال، پایبند بمانند. این سئوال جدی واقعاً مطرح است که چرا عده‌ای بدون در نظر گرفتن منافع ملی و مصالح کشور به گونه‌ای موضع می‌گیرند و عمل می‌کنند که گوئی در زمین دشمن بازی می‌کنند؟ عقل و منطق ایجاب می‌کند که سیاست ورزی‌ها به تقویت وحدت و یکپارچگی جامعه در قبال تهاجمات بیگانه منجر شود و اعتماد به نفس نیروهای وفادار به نظام را زیر خیمه انقلاب افزایش دهد. اگر دشمن احساس کند که با هر تصمیم و اقدامش می‌تواند به تقابل و تفرقه میان نیروهای انقلاب دامن بزند و آنها را رودرروی همدیگر قرار دهد، قطعاً در اقدامات شرورانه خود تردید نخواهد کرد که می‌بینیم تردید هم نمی‌کند.

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی کرمانشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
1
الان وقت مناسبی برای کشمش بر سر قدرت نیست دشمن آماده و پشت مرزهای کشورمنتظر زمان مناسب برای ظربه به کشور وانقلاب است وبعداز۴۰سال از عمرانقلاب تازه به نتیجه رسیده که تاکتیک جدیدی بکار گیرد که تمام امکانات خود و همپیمانان جنایتکارش را بسیج برای تورم وکمبود امکانات رفاهی وروزمره مردم بسیج کرده که قویترین منبع قدرت نظام(مردم)را خسته وناامید کند تا بتواند ظربه کاری را وارد کند الان تمام امکانات و مسئولین و دلسوزان نظام باید بدنبال حل مشکل معیشتی مردم بسیج شود که خدای ناکرده صدمه ای به مشروعیت مردمی نظام وارد نشود مردم کشور سخت در فشار گرانی و احتکار و کمفروشی و افزایش های مداوم اجناس وخدمات دولتی وبیکاری وپایین بودن حقوق و دستمزد در فشار وتنگنا هستند که اگر دولت و مسئولین کوتاهی کنند ممکن است ضربه‌ای سخت از دشمن دریافت دارند و اگر مردم هم به این نتیجه برسند که مسئولین و دیگر کارایی ندارند وبدنبال کسب قدرت بیشتر و ثروت‌اندوزی و اختلاص و غارتگری و دریافت کلان خود و بستگان و همکیش های سیاسی خود هستند عطف فرمایش امام ره وسفارش شهداء قطعا اقدام به پسگیری قدرتهای غارت شده توسط نااهلان و نامحرمان اقدام خواهند کرد آنوقت دیگر خشک وتر نمیکنند و کلیه مسئولین جناح‌های مختلف در مضان اتهام هستند و سیلی محکمی دریافت خواهند کرد که دیگر راهی برای بازگشت به خدمت ندارند درست مثل شاه خائن که کشور را تحویل عده‌ای مسئول فاسد و دزد داده بود و نوکری اجنبی را میکرد شما به خود بیایید وبه انقلاب و خدمت به ملت و کشور باز گردید قبل از اینکه مردم را ناامید و خسته کنید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین