کد خبر: ۵۷۳۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

سرقت خودروهای شاسی‌بلند با جرثقیل!

دو مرد جوان که خودروهای شاسی بلند را با جرثقیل سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
در بررسی‌های انجام‌شده از سوی مأموران تجسس کلانتری قلهک مشخص شد پنج فقره سرقت خودروهای مدل‌بالا و شاسی‌بلند در یک ماه گذشته در محدوده قلهک به‌صورت سریالی روی داده که این امر به شکایت مالکان این خودروها منجر شده است.

در بررسی‌های انجام‌شده از محل‌های سرقت مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه جرثقیل مرتکب این سرقت‌ها می‌شوند و ماجرا را به‌صورتی نشان می‌دهند که رهگذران گمان می‌کنند خودروی موردنظر خراب شده و باید با جرثقیل حمل شود.

اقدامات دراین‌باره ادامه داشت تا اینکه یکشنبه‌شب گذشته، مأموران به یک دستگاه جرثقیل که در حال حمل خودرویی شاسی‌بلند بود، مشکوک شدند و با توجه به شباهت ظاهر آن با جرثقیل متهمان، به تعقیب آن پرداختند.

در این تعقیب و مراقبت، مخفیگاه متهمان شناسایی شد و هر دو سارق در عملیات غافلگیرانه در حالی‌که گمان نمی‌کردند تعقیب شده باشند، دستگیر شدند.

متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده اظهار کردند مدتی است با یکدیگر اقدام به سرقت می‌کنند و انگیزه‌شان از این امر فروش خودروهای شاسی‌بلند با تهیه اسناد جعلی به خریداران است.

سرهنگ محمد غفار، رئیس کلانتری قلهک، درباره این پرونده گفت: از آنجا که این متهمان بیشتر خودروهایی را به سرقت می‌بردند که در کنار خیابان پارک شده بودند، احتمال اینکه تعدادی دیگر از این دست خودروها از متهمان کشف شود بسیار است، با دستور مرجع قضائی پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده است.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین