کد خبر: ۵۷۴۰۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

عیدی بازنشستگان کشوری امشب واریز می‌شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی بازنشستگان کشوری امشب (یکشنبه) به حساب این افراد واریز می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
جمشید تقی زاده روز یکشنبه با گرامیداشت فرا رسیدن 22 بهمن ماه سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت از عموم مردم به ویژه بازنشستگان برای حضور پرشور در این مراسم اظهار داشت: با تلاش محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل، عیدی امسال بازنشستگان زودتر از پرداخت حقوق بهمن ماه، تا آخر امشب (یکشنبه) به حساب همه بازنشستگان تحت پوشش این صندوق واریز می شود.

به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، به گفته وی، مبلغ عیدی یک میلیون و 421 هزار نفر از بازنشستگان کشوری براساس تصمیم هیات دولت، حدود یک میلیون تومان خواهد بود.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری نیز پیشتر از پرداخت عیدی کارمندان دولت قبل از 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داده بود.

وی اظهار داشت: پیشتر قرار بود عیدی کارمندان دولت اعم از شاغلان، بازنشستگان، لشگری و کشوری را به همراه قوه قضاییه و قوه مقننه در انتهای بهمن با حقوق بهمن تقدیم کنیم اما با وزارت امور اقتصادی و دارایی و خزانه دار کل هماهنگ کردیم که قبل از 22 بهمن، یک میلیون تومان عیدی را به حساب همه کارمندانی که مشمول دریافت می شوند، واریز کنیم.

منبع: ایرنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
3
یک میلیون تومانی که هیچ به درد نمی خورد با این گرانی ها
ذوقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
مگه قرار نبود به اندازه یک ماه حقوق عیدی بدن پس چرا یک میلیون ؟؟؟؟؟؟؟این مبلغ پول سه کیلو گوشته فقط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین