کد خبر: ۵۷۵۲۸۹
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

دخترها پای خون مادر32ساله شان ایستادند؛پدرشان بالای دار رفت

ساعت 8:30 صبح 21 آبان سال 93 جنایتی خانوادگی به پلیس اعلام شد. بدنبال این تماس تیم تحقیق راهی محل شده و با جسد خونین زن 32 ساله‌ای مواجه شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از همسایه‌ها در تحقیقات گفت: «ساعت 8 صبح بود که با صدای داد و فریاد همسایه‌مان از خواب بیدار شدم. در خانه را که باز کردم شوهر سابق یکی از همسایه‌ها را دیدم که بشدت عصبانی بود او با عجله وارد خانه شد و دقایقی بعد هم با یک چاقو بیرون آمد و از پله‌ها پائین دوید. ناگهان سر و صدای زیادی در پائین راه‌پله‌ها بلند شد، مرد خشمگین همسرسابقش را هدف ضربات چاقو قرار داد و بعد از آن هم فرار کرد.

درحالی که بررسی‌ها برای دستگیری مرد فراری ادامه داشت ساعت 11:30 دقیقه همان روز و تنها 3 ساعت پس از جنایت مرد جوان به کلانتری رفت و به قتل همسرش اعتراف کرد.

او در تحقیقات گفت: «سه سال پیش از همسرم جدا شدم و این درحالی بود که او را هنوز دوست داشتم. در این مدت تلاش زیادی کردم تا همسرم دوباره به زندگی‌ام برگردد اما او هربار شرایطی جدید پیش پایم می‌گذاشت. روز حادثه ساعت 8 صبح به بهانه گردش به در خانه او رفتم تا با هم بیرون برویم اما گفت قصد دارد با گروهی از دوستانش به مسافرت برود. همین موضوع مرا عصبانی کرد وقتی اعتراض کردم، گفت از من متنفر است و نمی‌خواهد دوباره با من زندگی کند؛ همین باعث شد کنترلم را از دست بدهم، درحالی که از دستش بسیار عصبانی شده بودم به داخل آشپزخانه رفته و با برداشتن چاقویی به همسرم حمله کردم، حالا هم از این کارم پشیمانم؛ من او را خیلی دوست داشتم. با اعتراف متهم به جنایت او به بازسازی صحنه قتل پرداخت و با تکمیل تحقیقات پرونده مرد همسرکش برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

وی درحالی پای میز محاکمه رفت که دخترانش خواهان قصاص وی بودند. بدین ترتیب قضات دادگاه حکم قصاص متهم را صادر کردند و با تأیید این حکم از سوی دیوانعالی کشور مرد همسرکش چهارشنبه گذشته پای چوبه دار رفت و به مجازات رسید.

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین