کد خبر: ۵۷۵۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

برنامه‌های سفر رییس‌جمهور به استان‌های هرمزگان و کرمان

معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رییس‌جمهور آماده بهره برداری شدن طرح‌های زیربنایی و راهبردی بزرگ در استان هرمزگان را دلیل سومین سفر رییس جمهور به استان هرمزگان در دولت دوازدهم اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اصغر احمدی با اشاره به اینکه سفر امروز رییس جمهور را نمی توان در ردیف سفرهای استانی هیات دولت به شمار آورد، افزود: دولت دوازدهم در اسفند ۹۶ به استان هرمزگان سفر و با مردم غرب این استان دیدار کرد. در اوایل سال ۹۷، به دلیل اهمیت اجرای طرح توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس، رییس جمهور برای دومین بار در دولت دوازدهم به استان سفر کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به بهره برداری از طرح های افزایش ظرفیت تولید بنزین در پالایشگاه های بندرعباس و ستاره خلیج فارس که سبب خودکفایی کشور در تامین بنزین می شود و نیز بهره برداری از زیردریایی ساخت وزارت دفاع و تحویل آن به ارتش جمهوری اسلامی ایران، رییس جمهور برای سومین بار در دولت دوازهم تصمیم به حضور در استان هرمزگان گرفت.

احمدی به دیگر طرح هایی که در این سفر به بهره برداری می رسد اشاره کرد و گفت: علاوه بر افتتاح این طرح ها، بهره برداری از برخی پروژه‌های مربوط به سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شهید رجایی، طرح های کشاورزی، صنعتی، هوانوردی، راه سازی و تولید انرژی در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی و پیگیری امور استان های دفتر رییس جمهور ادامه داد: در سفر سال گذشته رییس جمهور به هرمزگان، با وجود علاقه به دیدار با مردم غرب استان این فرصت فراهم نشد، اما در سفر سوم رییس دولت دوازدهم، رییس جمهور در جمع مردم غرب استان در بندر لنگه سخنرانی و با مردم دیدار می کند.

احمدی با بیان اینکه سفر اسفند ماه سال گذشته دولت به استان مصوباتی داشته است، گفت: در سفر رییس جمهور گره گشایی از طرح ها و تسریع در روند اجرای مصوبات سفر سال گذشته در اولویت است، اما ممکن است رییس جمهور برای مردم این استان دستوراتی را صادر کنند که منشاء تحول برای استان شود.

معاون هماهنگی و پیگیری امور استان های دفتر رییس با بیان اینکه سفر رییس جمهور به هرمزگان یک و نیم روزه است، اضافه کرد: بعد از حضور رییس جمهور در جمع مردم بندر لنگه، حضور در بندرعباس و افتتاح طرح های پیش بینی شده و نیز دیدار با مسئولان مدیران استان از برنامه های این سفر است.

احمدی ادامه داد: رییس جمهور در پایان سفر به استان هرمزگان عازم سیرجان در استان کرمان می‌شود تا علاوه بر آغاز عملیات اجرایی طرح‌های مختلف، طرح‌های معدنی بزرگ این استان را به بهره‌برداری برساند. علاوه بر این به صورت ویدئوکنفرانس طرح‌های در ۴ استان کشور به صورت هم‌زمان وارد فاز تولید محصول می شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین