کد خبر: ۵۷۶۰۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

اداره ارشاد سمنان: خبرنگاران اجازه پوشش کنسرت‌های شاد را ندارند!| بهانه دست بیگانگان می‌دهند!

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان پوشش خبری و تصویری رسانه های این استان برای اجرای گروه موسیقی رستاک را ممنوع اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان روز چهارشنبه در پی تماس تلفنی ایرنا برای اجازه پوشش تصویری گروه موسیقی «رستاک» که امشب در سالن هلال شهر سمنان برگزار می شود گفت: خبرنگاران سمنان اجازه پوشش کنسرت های شاد سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر را ندارند.

سیما رجبی افزود: به دلیل اینکه در این گروه موسیقی بانوان هم می‌نوازند به هیچ عنوان اجازه عکاسی و فیلم برداری به خبرنگاران داده نمی شود.

اداره ارشاد سمنان: خبرنگاران اجازه پوشش کنسرت‌های شاد را ندارند!| بهانه دست بیگانگان می‌دهند!

وی خاطرنشان کرد: این گروه موسیقی شاد اجرا می‌کند و به همین دلیل انتشار تکه هایی از آن در شبکه های اجتماعی بهانه دست بیگانگان می دهد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: دلیلی ندارد خبرنگاران کنسرت‌های از این دست را پوشش دهند و به هیچ عنوان در این آیین ها نباید خبرنگاران حضور داشته باشند.

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر با حضور 6 گروه موسیقی، از 26 بهمن تا سوم اسفند در سمنان در حال برگزاریست و اجرای گروه رستاک از برنامه های این جشنواره است.

رسانه های مختلف استان سمنان برای پوشش خبری اجرای سایر گروه های این جشنواره با محدودیتی مواجه نبودند.

یک منبع آگاه که خواست نامش عنوان نشود به خبرنگار ایرنا گفت که اجراهای قبلی توسط گروه های سنتی بوده است اما با توجه به این که گروه رستاک پاپ اجرا می کند اجازه پوشش خبری به رسانه ها داده نمی شود.

سه گروه اعزامی از تهران و سه گروه دیگر از هنرمندان موسیقی استان سمنان در قالب جشنواره فجر در تالار هلال و تئاتر شهر سمنان به اجرای برنامه می پردازند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین