کد خبر: ۵۷۶۹۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
از ۶ صبح تا ۱۱ شب مشغول کاریم تا در این شرایط دشوار اقتصادی، گرهی از مشکل مردم باز کنیم

واکنش وزیر ارتباطات به شکایت دادستان: نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم| به سود مردم نخواهد بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مشکل اصلی مردم بیکاری است و نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم زیرا پرداختن به حاشیه‌ها باعث می‌شود از مأموریت خود دور بمانم.
آفتاب‌‌نیوز :
جواد جاویدنیا معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور دیروز (یکشنبه) اعلام کرد: در پی شکایت دو هزار نفر از مردم اهواز، مدعی العموم از آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات شکایت کرده است و احتمال انفصال وی از خدمات دولتی، وجود دارد.

«محمدجواد آذری جهرمی» امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح سه پروژه پژوهشگاه فضایی ایران، با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالات آنها در این زمینه گفت: از ۶ صبح تا ۱۱ شب مشغول کاریم تا در این شرایط دشوار اقتصادی، گرهی از مشکل مردم باز کنیم، بخصوص بحث توسعه زیرساختهای اشتغال در بخش فناوری اطلاعات، بنابراین وقتی برای پرداختن به این حواشی نمانده و توجه به این حواشی به سود مردم نخواهد بود.

وی تاکید کرد: پرداختن به حاشیه‌ها باعث می‌شود از مأموریت خود دور بمانیم و شخصا نمی‌خواهم وارد این مسائل حاشیه‌ای شوم.

دلیل شکایت از وزیر ارتباطات، عدم ایجاد بستر امن و لازم برای فضای مجازی و جذب شدن جوانان به گروه‌های تکفیری عنوان شده است. 

محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور نیز دیروز خطاب به آذری جهرمی گفت: شخص وزیر ارتباطات یک روزی باید در پیشگاه خداوند متعال جوابگو باشد که جهت پاکسازی فضای مجازی همکاری نکرده و نمی‌کند، مصوبات شورای عالی فضای مجازی را زیر پا می گذارد و با دستور موکد رهبری مقابله می کند. 

به دنبال این قضایا، جریانی برای حمایت از وزیر ارتباطات در فضای مجازی شکل گرفته و از دیروز رو به گسترش است. 

منبع: خبرگزاری ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
جوانمرد در پناه حق باشی ان شاءالله
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین