کد خبر: ۵۷۶۹۶۹
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
مديرعامل يك شركت بزرگ قطعه‌سازي:

رشد توليد در سایپا، اشتغال شرکت‌های قطعه‌سازی را احیا کرد

مديرعامل يك شركت بزرگ قطعه‌سازي گفت: بازگشت رونق به چرخه توليد خودرو در سایپا جريان اشتغال را در شرکت ما و سایر قطعه‌سازان دوباره فعال كرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مديرعامل يك شركت بزرگ قطعه‌سازي گفت: بازگشت رونق به چرخه توليد خودرو در سایپا جريان اشتغال را در شرکت ما و سایر قطعه‌سازان دوباره فعال كرده است.

به گزارش آفتاب نیوز، محمدرضا كاكوند مديرعامل شرکت بالین‌تک از بزرگ‌ترين قطعه‌سازان دانش‌بنیان کشور افزود: پس از چندماه كاهش شديد توليد، با سياست‌هاي اصولي وزارت صنعت، معدن و تجارت و خودروسازی سایپا، توليد در شركت‌هاي قطعه‌سازي در حال بازگشت به ثبات و شرايط عادي است.

وی بابیان این‌که از سه‌ماهه دوم امسال تا پایان دی‌ماه، قطعه‌سازان با کمترین ظرفیت تولید مشغول فعالیت بوده‌اند، افزود: بالین‌تک در این ماه‌ها حدود ۱۰۰ نفر تعدیل نیرو داشته که با افزایش تولید از ابتدای بهمن‌ماه، این افراد مجددا به جریان تولید این شرکت ملحق شده و به شغل خود بازگشتند.

وي با بيان اين‌كه تغییر مدیریت در سایپا و به تبع آن رشد تولید 90 درصدي ماه بهمن در گروه سايپا منجر به رونق خطوط قطعه‌سازان شده، ادامه داد: با موج جديد افزايش توليد و اميدواري به آینده، برنامه‌ريزي‌هاي متنوعي جهت توسعه كسب‌وكار و بازاريابي محصول در شركت بالين‌تك و ساير قطعه‌سازان آغاز شده است.

كاكوند ضمن قدرداني از حمايت وزیر صنعت، معدن و تجارت از صنعت خودرو و همچنين برنامه‌ريزي و تدبیر مدیرعامل گروه سايپا جهت افزايش توليد و عرضه، خواستار ادامه اين سياست در سال آينده باتوجه به ضرورت حفظ توليد داخلي و اشتغال در كشور شد.

گفتنی است بالين‌تك از جمله شركت‌هاي دانش‌بنيان ايراني در زمینه توليد سرسيلندر آلومينيومي خودرو است که در یک ماه اخیر توانسته میزان تولید روزانه خود را به پنج‌برابر افزایش دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین