کد خبر: ۵۷۷۲۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

معاون رییس جمهور: بعید می دانم رییس جمهور با استعفای ظریف موافقت کند

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: بسیار امیدواریم که آقای ظریف از استعفای خود انصراف دهد و بعید می دانم آقای روحانی با استعفای ایشان موافقت کند.
آفتاب‌‌نیوز :
حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران در اهواز با اشاره به بحث استعفای ظریف عنوان کرد: آقای ظریف از وزرای بسیار خوب، مؤمن و پرتلاش دولت و یک دیپلمات کاملاً مسلط و کارکشته است.

وی با بیان اینکه آقای ظریف یک سرمایه ملی است، افزود: مقام معظم رهبری بارها از آقای ظریف به عنوان فردی مؤمن، انقلابی و متعهد نام برده و همچنین به طور کامل مورد اعتماد آقای رئیس‌جمهور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: بسیار امیدواریم که آقای ظریف از استعفای خود انصراف دهد و بعید می دانم آقای روحانی با استعفای ایشان موافقت کند.

وی ادامه داد: دکتر ظریف در صحنه دیپلماسی اقدامات بسیار خوبی را در جهت تحقق منافع ملی انجام داده و گام‌های بزرگی در این زمینه برداشته است.

امیری همچنین با اشاره به بحث‌های مطرح شده در خصوص استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر هیچ استیضاحی در مجلس مطرح نیست.

وی عنوان کرد: استیضاح، تحقیق و تفحص و همچنین سوال، از وظایف نظارتی مجلس است و دولت نیز یک دولت قانون مدار است و همه حقوق نمایندگان مجلس را به رسمیت می‌شناسد.

وی ادامه داد: وقتی چنین مواردی مطرح می‌شود، وزرا در مجلس حضور پیدا می‌کنند و درباره مسائل مطرح شده، توضیحاتی را ارائه می‌دهند و مسائل را حل و فصل می‌کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین