کد خبر: ۵۷۷۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

نجفی: امیدوارم استعفای ظریف استعفای یک رویکرد در سیاست خارجی ایران نباشد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدوارم شرایط لازم برای ادامه خدمت ظریف در مسئولیت دستگاه دیپلماسی فراهم شود، تاکید کرد : امیدوارم استعفای ظریف استعفای یک رویکرد در سیاست خارجی ایران نباشد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی نوبت سوم امروز مجلس، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: در خصوص استعفای آقای ظریف چند نکته متذکر می‌شوم، با توجه به حمایت‌های مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و اکثریت نمایندگان مجلس و همچنین نگاه مثبت افکار عمومی امیدوارم شرایط لازم برای ادامه خدمت دکتر ظریف در مسئولیت دستگاه دیپلماسی فراهم شود. امروز بیش از هر زمان دیگر به همبستگی و همگرایی نیازمند هستیم.

وی افزود: همچنان که آقای ظریف اشاره کرد از تفسیرهای مختلف در رابطه با استعفای ایشان پرهیز شود، چه کسانی امروز از کناره‌گیری دکتر ظریف ابراز خوشحالی می‌کنند و حتی آن را پنهان نمی‌کنند؟ یکی از مقامات رژیم صهیونیستی توییت زد که "چه بهتر که ظریف رفت". جمهوری اسلامی ایران یک سیاست خارجی دارد، توجه کنیم که یکپارچگی در اجرای سیاست‌ خارجی حائز اهمیت است. امیدوارم استعفای آقای دکتر ظریف، استعفای یک رویکرد در سیاست خارجی ایران نباشد؛ راهبرد تعامل سازنده با دنیا در جهت منافع ملی، راهبرد اصولی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین