کد خبر: ۵۷۷۶۸۴
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

درگیری هواداران فولاد و استقلال بادخالت یگان ویژه پایان یافت

هواداران فولاد و استقلال پس از پایان بازی با یکدیگر درگیر شدند که با ورود یگان ویژه این درگیری خاتمه یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
 پس از پایان دیدار تیم‌ های فولاد خوزستان و استقلال هواداران 2 تیم درگیری فیزیکی زیادی با هم داشتند و به همین دلیل یگان ویژه مستقر در ورزشگاه به این موضوع ورود کرد و برای پایان دادن به این غائله تماشاگران را به بیرون از ورزشگاه هدایت کرد.

تماشاگران ناراحت فولاد بعد از باخت تیمشان در حال خروج از ورزشگاه با هواداران استقلالی به شدت درگیر شدند و در این بین چندین هوادار مجروح شدند.

تماشاگران هر 2 تیم به سمت یکدیگر سنگ و بطری آب پرتاب می کردند این در حالی است که در جریان بازی چنین اتفاقی در بین هواداران رخ نداد.

به گزارش ایرنا 2 تیم فولاد خوزستان و استقلال در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار علاوه بردرگیری هواداران دو تیم ،با حاشیه هایی همراه بود. 

درب های بسته ورزشگاه غدیر اهواز با فاصله حدود 2 ساعت مانده تا شروع دیدار تیم‌ های فولاد خوزستان و استقلال تهران باز شد. 

تیم فولاد خوزستان که در چهار بازی گذشته خود هفت امتیاز کسب کرده بود در این بازی همچون گذشته با انگیزه بالایی ظاهر شد و در نیمه اول بازی، دروازه حریف خود را برای یک بار باز کرد. 

عبدالله کرمی مدافع با تجربه فولادی ها به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود همچنین سینا مریدی که در بند مصدومیت بود پس از مدت ها برای فولادی ها به میدان رفت. 

فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال که نزد هواداران این تیم بسیار محبوب است پیش از آغاز بازی به شدت از سوی هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه تشویق شد. 

قبل از شروع بازی بازیکنان دو تیم فولاد و استقلال تونلی را درست کردند و ایمان مبعلی با عبور از آن به صورت نمادین از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد. 

30 دقیقه قبل از شروع بازی ترافیک سنگینی در اطراف استادیوم غدیر وجود داشت و تماشاگران زیادی هم پیاده در حال ورود به ورزشگاه بودند. 

تماشاگران استقلال که در ورزشگاه حضور پرشوری داشتند علیه عادل فردوسی‌ پور شعار سر دادند. 

تیم داوری دیدار فولاد و استقلال به همراه خداداد افشاریان ناظر داوری این دیدار پیش از شروع بازی از وضعیت چمن ورزشگاه غدیر بازدید کرد. 

در این دیدار بیش از 35 هزار هوادار از نزدیک نظاره گر بازی بودند این در حالی است که حدود 20 درصد صندلی های ورزشگاه به تیم استقلال اختصاص داده شد. 

با وجود صحبت های مدیر ورزشگاه غدیر اهواز در خصوص تعویض کردن نمیکت های ذخیره بازیکنان اما تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است این در حالی است که خوزستان چهار نماینده در لیگ برتر دارد. 

در دقیقه 15 بازی گادوین منشا بازیکن تیم استقلال تهران با یک شوت استثنایی دروازه تیم فولاد خوزستان را باز کرد. منشا پس از 209 روز موفق به گل زنی در لیگ برتر شد، آخرین گل منشا در لیگ با پیراهن پرسپولیس به فولاد خوزستان بود. 

در دقیقه 38 بازی حسن بیت سعید از درون محوطه جریمه موفق شد دروازه تیم استقلال را باز کند تا کار به تساوی کشیده شود. این گل پانصدمین گل دریافتی آبی پوشان در ادوار لیگ برتر ایران بود. 

در ادامه تیم استقلال به شدت حملات خود اصافه کرد و طولی نکشید که در دقیقه 40 توسط آپاندا پاتوسی زرای دومین بار دروازه فولاد را باز کرد. 

افشین قطبی و وینفرد شفر سرمربیان 2 تیم، ایستاده از کنار زمین تیم های خود را هدایت می کردند. 

با وجود این که از ابتدای مسابقات لیگ، خبرنگاران از نبود اینترنت در ورزشگاه غدیر اهواز شاکی بودند در این هفته باز هم اثری از اینترنت نبود این در حالی است که خبرنگاران استان های دیگر از وجود اینترنت بهره مند هستند. 

وجود گرد و غبار روی شیشه های نصب شده در جایگاه خبرنگاران باعث شد که دید آن ها با مشکل مواجه شود. 

در دقیقه 47 حرکت خطرناک بازیکنان فولاد باز هم روی اشتباهات مدافعان استقلال، بیت سعید را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه این بازیکن راهی اوت شد. 

در دقیقه 94 اسماعیل کونسالوس بازیکن آفریقایی استقلال گل سوم تیمش را به ثمر رساند. 

چمن ورزشگاه غدیر بر خلاف نیم فصل اول از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود که مورد رضایت کادر فنی هر دو تیم قرار نگرفت. بازیکنان استقلال بارها نسبت به چمن ورزشگاه به داور معترض شدند. 

قضاوت این دیدار بر عهده سیدمهدی سیدعلی بود که محمدرضا منصوری و مهدی عالیقدر او را در امر قضاوت همراهی کردند. 

هواداران تیم فولاد در دققه 60 بازی به بازیکن تیم استقلال که روی زمین افتاده بود بطری آب پرتاب کردند، هواداران ناراحت تیم فولاد پس از پایان بازی به عملکرد تیمشان معترض بودند. 

در پایان بازی هواداران 2 تیم به هنگام خروج از ورزشگاه به شدت با یکدیگر درگیر شدند که ماموران انتظامی حاضر در ورزشگاه آن ها را متفرق کردند. 

در این دیدار رضا میرزایی و رافائل مسی از تیم فولاد خوزستان و محمد دانشگر و محسن کریمی بازیکن تیم استقلال از داور بازی کارت زرد دریافت کردند. 

دیدار 2 تیم فولاد خوزستان و استقلال سه بر یک به سود تیم استقلال به پایان رسید. 

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین