کد خبر: ۵۷۷۶۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

رئیس سازمان هواشناسی تغییر کرد/سکان هدایت در دست یک زن

به فاصله ۳ روز پس از تعییر مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خبر می رسد وزیر راه و شهرسازی رئیس سازمان هواشناسی کشور را تغییر داده و سکان هدایت این زیرمجموعه وزارت راه را به دست یک خانم سپرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سه شنبه گذشته وزیر راه و شهرسازی در حالی برای حضور در همایش بین المللی چابهار در سیستان و بلوچستان حضور داشت، طی حکمی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران را تغییر داد. بر این اساس سیاوش امیرمُکری که پیش از این معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی شرکت فرودگاه ها جایگزین رحمت الله مه آبادی شد.

حال به فاصله سه روز از این تغییر و تحولات خبر می رسد نوبت  تغییرات مدیریتی به سازمان هواشناسی کشور رسیده است.

بر این اساس طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی سحر تاجبخش جایگزین داوود پرهیزکار می شود. تاجبخش پیش از این مسئولیت های متعددی در سازمان هواشناسی داشته است.

پرهیزکار آبان ماه سال 92 طی حکمی از سوی وزیر مستعفی راه و شهرسازی به ریاست سازمان هواشناسی کشور منصوب شده بود.

در دوره مدیریتی وی بروز طوفان و تلفات ناشی از آن در تهران به عدم پیش بینی صحیح سازمان هواشناسی نسبت داده شد و انتقادات متعددی را به همراه داشت.

همچنین در سانحه سقوط مرگبار هواپیمای ATR هواپیمایی آسمان باز هم انتقاداتی از عملکرد سازمان هواشناسی را به دنبال داشت.

گفته می شود تغییرات در زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی به خصوص حوزه راه همچنان ادامه خواهد داشت و احتمالا تا پایان سال وزیر برای انتصاب های جدید دست به قلم خواهد شد.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
0
0
تبیلغات سوء است ، مشکلات ناشی از حوادث ذکر شده ، بهیچ وجه ناشی از خطای هواشناسی نبوده و حالت غیر عادی داشته است. ریشه مخالفت ها با رئیس سابق هواشناسی ناشی از مسائلی دیگر است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین