کد خبر: ۵۷۸۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

برگزاری کنسرت حامی در شیراز ممنوع شد!

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در توضیح پیرامون حاشیه‌های کنسرت حمید حامی در شیراز، ضمن محکوم کردن این حرکت تاکید کرد برگزاری کنسرت توسط این گروه تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی رنجبر گفت: اکنون که چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را با شکوهی بیش از پیش جشن گرفتیم، برخی در تلاشند تا این جشن ملی را با ایجاد حواشی نامرتبط و بزرگ نمایی برخی اتفاقات به تلخی بکشانند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛ معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در راستای شادابی و نشاط بیش از پیش جامعه به ویژه در روزهایی که مشکلات اقتصادی فشارهای زیادی را بر جامعه تحمیل کرده است، تلاش دارد تا با اجرای برنامه های شاد و مفرحی، روحیه شادابی و نشاط را در جامعه زنده نگه دارد. از این رو پس از بازبینی ها و بررسی های اولیه، مجوز اجرای این گونه برنامه ها را صادر می کند .

رنجبر اظهار داشت: در تمام مراحل از آغاز صدور مجوز تا انتها، این اداره کل به ویژه بخش فرهنگی هنری و حراست، با دغدغه و حساسیت فراوان تلاش دارند تا برنامه ها بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شوند و مردم بتوانند از آن ها استفاده کنند .

وی ادامه داد: مدیریت حوزه فرهنگ و هنر استان ادب پرور فارس نخواهد گذاشت تا برخی با سوءاستفاده از موقعیت، برنامه ها را با حاشیه سازی های غیرمرتبط و خارج از هنجارهای فرهنگی و هنری جامعه، به حاشیه ببرند و این اداره کل در اجرای کنسرت حمید حامی، در سانس اول به محض مشاهده پخش یک تصویر نامتعارف، سریعاً ضمن تذکر لازم از ادامه و تکرار آن جلوگیری کرد .

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: لذا شایسته نیست برخی با دیدن یک حاشیه، که با واکنش سریع و به موقع حراست این اداره کل، از ادامه آن بدون ایجاد تشنج و با آرامش تمام، جلوگیری شده است، با بزرگ نمایی آن، موجبات تکدر خاطر دیگران شوند .

رنجیر گفت: این اداره کل ضمن محکوم کردن این حرکت، به مردم شریف و شهیدپرور شیراز و استان فارس، این اطمینان را می دهد که با پیگیری و بررسی های لازم، با عوامل فنی، اتاق انفورماتیک و برگزار کننده، برخورد قانونی انجام شده و تذکرات لازم نیز به خواننده و گروه اجرایی ابلاغ گردیده است و مجوز هیچ اجرایی برای این گروه تا اطلاع ثانوی در استان فارس صادر نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر تصویری در شبکه‌های مجازی مربوط به کنسرت حمید حامی در شیراز منتشر و دست به دست شده که نشان می‌دهد برای لحظاتی در حین اجرای موسیقی توسط این خوانند، تصاویر نامتعارفی روی مانیتور پشت سر گروه پخش می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین