کد خبر: ۵۷۸۷۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

دلایل تغییرات در نیروی انتظامی از زبان سردار اشتری

فرمانده نیروی انتظامی درباره انتصاب ها در نیروی انتظامی گفت: با مشورتی که با خود افراد انجام می‌شود این انتصابات صورت می‌گیرد و ما بنا داریم با این انتخاب به سمت جوان گرایی برویم.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسا پلیس فتا، راهور و سازمان نظام وظیفه گفت: سال ۹۷ یکسال پرکار برای نیروی انتظامی بود و خدا را شکر می‌کنیم که همکاران ما با همت الهی و تلاش مضاعف با کمترین هزینه بیشترین اثربخشی را داشته‌اند.

وی افزود: نیروی انتظامی امروزه جز سازمان‌های مورد اعتماد مردم است و همچنین اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است و البته که بالاترین سرمایه ما هم اعتماد مردم است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها و اهداف نیروی انتظامی برابر تدابیر مقام معظم رهبری رسیدن نیروی انتظامی به تراز جمهوری اسلامی ایران است که در همین راستا و در سال‌های گذشته گام‌های خوبی برداشته شده است.

سردار اشتری بیان کرد: با تقویت نیروها و آموزش بیشتر مأموران خود و استفاده از تکنولوژی روز و فناوری‌های روز امیدواریم بتوانیم به نقطه مطلوب نزدیک شویم.

وی ادامه داد: یکی از تأکیدات در نیروی انتظامی ابتکار نوآوری در کار است، باید هر مسئول، مدیر و کارکنان ما در حال رشد و بالندگی و ابتکار عمل باشند.

فرمانده ناجا گفت: سازمانی که می‌خواهد با عملیات‌های پیچیده برخورد کند و موفق باشد باید با علم روز آشنایی داشته باشد.

وی با اشاره به انتصاب‌های انجام شده در نیروی انتظامی گفت: یکی از دلایل جابجایی‌ها برای این است که از ظرفیت افراد بتوانیم استفاده بهتری را در جایگاه‌های جدید ببریم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما از جابه‌جایی در ناجا خدمت بیشتر، رشد بیشتر و عملکرد مثبت است، و این تصور را نکنید که یک جا به جایی یک شب رخ می‌دهد بلکه ماه‌ها بر ظرفیت و توانمندی و تخصص افراد فکر می‌شود و در نهایت تصمیم گرفته می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: در جابه‌جایی‌های ناجا نظرات کارشناسان و افرادی که در اعطای پست‌ها دخیل هستند گرفته می‌شود و در نهایت با مشورتی که با خود افراد انجام می‌شود این انتصابات صورت می‌گیرد و ما بنا داریم با این انتخاب به سمت جوان گرایی برویم.

وی افزود: یکی از ما در نظر داریم در جوان‌گرایی حداقل ۵ سال در یک جایگاه به سمت جوان گرایی برویم و احتمال دارد در برخی از پست‌ها ۷ الی ۸ سال فرد جدید جوان‌تر از فرد قبلی باشد.

سردار اشتری گفت: یکی دیگر از اثرات تودیع و معارفه‌ها و به سمت جوان‌گرایی رفتن ایجاد امید در دل همکارانی است که تازه به مجموعه ما پیوستند.

وی ادامه داد: جدا از اینکه ما به سمت جوان‌گرایی می‌خواهیم برویم آمادگی نیروهای ما اهمیت دارد چرا که پلیس به صورت مستقیم با جامعه سروکار دارد و باید توان و مقابله با هر بحران را داشته باشد.

وی ادامه داد: برای امن تر کردن چهارشنبه آخر سال تمام اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و ان شاالله که هیچ مشکلی را در چهارشنبه آخر سال نداشته باشیم.

سردار اشتری گفت: در سنوات گذشته خسارت‌های جانی مالی به خصوص جانی زیادی را داشتیم و در نظر داریم با اضافه کردن مأموران خود امنیت مردم را حفظ کنیم چرا که جامعه ما باید یک جامعه آرام و در شأن مردم باشد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی کار خود را شروع کرده و قرارگاه نوروزی راهور از بیست و پنجم اسفند کار خود را عملاً شروع خواهد کرد و تا پایان تعطیلات سال ۹۸ در کنار مردم هستند.

سردار اشتری یادآور شد: امیدواریم مردم هم با مأموران ما چه در نیروی انتظامی و چه در پلیس راهور همکاری‌های لازم را داشته باشند.


مهر 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین