کد خبر: ۵۷۹۵۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

رونمایی از سوپرکار الکتریکی یک میلیون پوندی+تصاویر

سوپرکار جدید از فیبر کربنی سبک ساخته شده است و بازتاب‌دهنده طرح خودروهای دهه 20 میلادی منتهی در شکلی مدرن‌تر، و امروزی‌تر و اصلاح شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اقتصادی- یک شرکت خودروسازی اسپانیایی که با عنوان رولز رویس اسپانیا شناخته می‌شود و سال‌ها از سوی پادشاهان و اشراف اسپانیایی مورد حمایت قرار گرفته است به تازگی از مدل تازه سوپرکار الکتریکی 1.3 میلیون پوندی خود رونمایی کرده است که نخستین اقدام مهم آن شرکت پس از ورشکستگی بزرگ در اواخر دهه 60 میلادی محسوب می‌شود. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ شرکت خودروسازی اسپانیایی "هیسپانو سوئیزا" نخستین مدل خودروی خود را پس از سال‌ها از جنگ جهانی دوم به این سو به نمایش گذاشته است. سوپرکار جدید از فیبر کربنی سبک ساخته شده است و بازتاب‌دهنده طرح خودروهای دهه 20 میلادی منتهی در شکلی مدرن‌تر، و امروزی‌تر و اصلاح شده است. 

قدرت این خودرو 1.005 اسب بخار است که صرفا در چرخ‌های عقب آن تولید می‌شود. این خوردوی الکتریکی می‌تواند ظرف مدت کمتر از سه ثانیه به 62 مایل در ساعت برسد و در نهایت قابلیت طی سرعت 155 کیلومتر بر ساعت را دارد. 

این شرکت خودروسازی سال‌ها به عنوان رولز رویس یا بنتلی اسپانیا معروف بود. وزن این خودرو تنها 1.690 کیلوگرم است چرا که از مواد سبک و فیبر کربنی در ساخت قطعات آن استفاده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین