کد خبر: ۵۸۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۸۵ - ۲۰:۵۸

غیبت بحث‌انگیز برقعی در کمیسیون تلفیق

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «مرتضی تمدن» عضو کمیسیون تلفیق مجلس هفتم در واکنش به خبر هفته‌نامه «صبح صادق» مبنی بر اینکه «برقعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به دلیل عدم تسلط به مسایل بودجه در جلسه بودجه حضور نمی‌یابد»، این اخبار را تکذیب کرد. نماینده شهر کرد به خبرنگار پارلمانی آفتاب گفت «واقعیت اینگونه نیست که آقای برقعی در بودجه‌ریزی تسلط ندارد و در جلسه شرکت نمی‌کند». 

وی در پاسخ به اینکه «پس چرا ایشان در جلسات شرکت نمی‌کند؟»، اظهار داشت: آقایان رهبر و مظاهری هم که قبلا رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بودند نیز حضورشان لزومی نداشت باید بدنه کارشناس سازمان مدیریت در جلسه حضور یابند. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: «بدنه کارشناس سازمان مدیریت باید استدلال کنند و ما باید رأی بدهیم». 

تمدن در عین حال گفت: صرف‌نظر از اینکه چه کسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باشد، خوب است در جلسات بودجه شرکت کنند اما نیامدنشان دلیل این نیست که بودجه را نمی‌دانند. زیرا تجارب کاری آقای برقعی به گونه‌ای است که نشان می‌دهد با مسایل بودجه آشنایی دارند. 

نماینده شهرکرد افزود: البته هر مدیری در کار خود سلیقه‌ای دارد و سلیقه ایشان این است اگر ضرورت داشت در جلسه حضور یابند اگر آقای رهبر می‌آمد، سلیقه مدیریت‌شان به اینگونه بوده و اگر برقعی نمی‌آید، اینگونه تشخیص می‌دهد. 

وی اظهار داشت: ‌اگر فرض را هم بر «عدم تسلط» بگذاریم که آقای برقعی در جلسات شرکت نمی‌کند، بهتر است استدلال درست انجام دهیم و دلایل خود را مطرح کنیم و بعد ببینیم آیا این استدلالات در چارچوب وظایف مدیریت و برنامه‌ریزی می‌گنجد یا خیر؟ 

تمدن در پایان تأکید کرد: برخی معتقدند که بهتر است تنها تیم کارشناسی سازمان مدیریت در جلسات حاضر باشد که حضور این تیم در کمیسیون تلفیق هم خیلی خوب و فعال بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین