کد خبر: ۵۸۰۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
ظریف گفته "ریاکاری غرب در دفاع از بی‌اعتبار کردن مسلمانان پایان یابد"

واکنش ظریف به کشتار مسلمانان در نیوزیلند: حمایت از اسلام‌هراسی را متوقف کنید

وزیر امور خارجه کشورمان به حادثه تروریستی شب گذشته نیوزیلند و اظهارات برخی مقامات آمریکایی در ارتباط این حادثه با مسلمانان واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
وزیر امور خارجه در واکنش به کشتار مسلمانان در نیوزیلند و اهانت صهیونیست ها به مسجد و سجاده مسلمانان نوشت: تزویر و دورویی واکنش ظریف به کشتار مسلمانان در نیوزیلند: حمایت از اسلام‌هراسی را متوقف کنیدغربی ها در حمایت از اسلام هراسی به نام آزادی بیان باید متوقف شود.

«محمد جواد ظریف» امروز- جمعه در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به کشتار مسلمانان در مسجدی در نیوزیلند و اهانت صهیونیست ها به مسجد و سجاده مسلمانان نوشت: بی مجازات بودن ترویج نژادپرستی در به اصطلاح دمکراسی های غربی به این می انجامد که در فلسطین مزدوران اسراییلی با ورود به مسجد به مسلمانان اهانت می کنند و در نیوزیلند تروریست ها کشتار 49 نمازگزار را بصورت زنده پخش می کنند.

وی در ادامه این توئیت تصریح کرد: تزویر و دورویی غربی ها در حمایت از اسلام هراسی به نام آزادی بیان باید متوقف شود.

دومین واکنش توییتری ظریف به حادثه تروریستی نیوزیلند

محمد جواد ظریف در دومین واکنش توییتری خود به اقدم تروریستی اخیر در نیوزیلند که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از مسلمانان در این کشور شد، نوشت: مردم ایران از اقدام تروریستی اخیر در نیوزیلند متاثر و خشمگین‌اند اما متعجب نیستند.

این دیپلمات عالیرتبه کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: مردم ایران از اقدام تروریستی امروز در کرایستچرچ نیوزیلند عمیقاً متأثر و خشمگین شدند؛ ولی ما متعجب نیستیم.

به عنوان مردمی که مشمول ممنوعیت سفر به آمریکا هستند و دخترانشان نمی‌توانند در صورت حضور در مدارس فرانسوی واجبات دینی خود را رعایت کنند، ما ایرانی‌ها به خوبی می‌دانیم که نژادپرستی و نفرت از اسلام چه عواقبی دارد."

#اسلام‌هراسی‌رافورامتوقف‌کنید

به گزارش رسانه های نیوزیلندی در پی حمله مسلحانه گسترده مهاجمان به نمازگزاران جمعه در دو مسجد در نیوزیلند، تاکنون 49 کشته و 50 نفر زحمی شده اند. 

به گفته شاهدان، مردی که لباس نظامی پوشیده بود وارد مسجد النور شده و اقدام به تیراندازی بی هدف و کورکورانه به سوی نمازگزاران جمعه کرده است.

ظریف: ریاکاری غرب در دفاع از بی‌اعتبار کردن مسلمانان پایان یابد

منبع: خبرگزاری ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
2
0
آنقدر به اسم وبه بهانه اسلام ستیزه گری کردند که دیوانه گان به اسلام حساس شدند واینچنین فجایع ای را به بارمی اورند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین