کد خبر: ۵۸۰۶۵۸
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶

ریالی از بودجه نباید هدر رود/تعدیل نیروها به منزله نداشتن امنیت شغلی کارگران است

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: مسئولان به‌طور جدی نباید اجازه دهند یک ریال از بودجه هدر رفته و تضییع شود.
آفتاب‌‌نیوز :
داود محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک اظهار کرد: نباید به بودجه دولتی تکیه کنیم و برای پیشبرد اهداف نمی‌توانیم خیلی سرمایه‌گذاری کنیم.

وی افزود: با تکیه بر بخش خصوصی، کارهای مشارکتی، روش‌های بیوتی و دیگر روش‌های مرسوم و متداول پیش‌بینی شده در قانون باید امور را پیش برد و چند پروژه اجرایی کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: مسئولان به طور جدی نباید اجازه دهند یک ریال از بودجه هدر رفته و تضییع شود.

محمدی اضافه کرد: مدیران قوه محرکه و تولید فکر ادارات هستند که با ارائه ایده باید بتوانند ظرفیت‌سازی و تثبیت‌سازی کرده و راندکان کار را بالا ببرند.

وی خاطرنشان کرد: از فکر باید تولید کار شود و گردش اقتصادی به حرکت درآید که این مهم با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و فکر انقلابی تحقق می‌یابد.

این نماینده مجلس اذعان کرد: آمار تامین اجتماعی نشان می‌دهد بیمه بیکاری در امسال بیشتر از سال‌ گذشته بوده یعنی تعدیل نیروی بیشتری صورت گرفته و کارگران از امنیت و ثبات شغلی برخوردار نبوده‌اند که در شب عید و گرانی‌ها و گرفتاری‌ها از کار اخراج شده‌اند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص صادرات، تسهیلات بانکی، مواداولیه و دیگر مسائل آینده واحدهای تولیدی و صنعتی باید پیش‌بینی کرد تا مشکلات ایجاد نشود و مشکلات صنفی در این حوزه به مشکلات امنیتی و سیاسی تبدیل نشود.

محمدی ادامه داد: قانون امهال بانک‌ها در مجلس به تصویب رسیده که باید اجرایی شود که به بهانه نداشتن بودجه این مهم انجام نشده و موجب شده کشاورزان با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس اضافه کرد: درباره سخت‌ نگرفتن دیگر استان‌های کشور در مقایسه با استان قزوین و برداشت بی‌رویه آب از چاه‌های غیرمجاز با معاون وزیر نیرو مکاتبه شده و درباره این موضوع تبعیض‌آمیز  گفت‌وگو شده که هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

محمدی خاطرنشان کرد: بازدید هفتگی از لوله‌گذاری خط انتقال آب از سد طالقان به شهر آبیک باید در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در خصوص چهار بانده شدن آبیک به محمدیه با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور رایزنی شده و مقرر شده به‌زودی بودجه استانی آن ابلاغ شود.

این نماینده مجلس افزود: برای ادامه اجرای عملیات بهسازی و تعریض آبیک به قشلاق و خاکعلی هم باید از کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتبار تخصیص یابد و هم تلاش می‌شود از تهران هم مساعدت لازم برای این پروژه صورت گیرد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس به بخشداران متذکر شد: بخشداران باید پیگیر پروژه‌های آسفالت راه‌های روستایی، آب‌رسانی روستایی و طرح‌های هادی روستایی در روستاها باشند.


ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین