کد خبر: ۵۸۱۴۴۵
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

واعظی: مبادلات تجاری ایران و عراق به 20 میلیارد دلار افزایش می یابد

رییس دفتر رییس جمهور گفت: مبادلات تجاری ایران و عراق از ۱۲ میلیارد دلار به ۲۰ میلیارد دلار افزایش می یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
واعظی امروز در حاشیه بازدید از خانه سالمندان رشت گفت: خرسندم از اینکه امسال سال نو را خدمت مردم بسیار فهیم و خونگرم مردم هستیم.

وی با بیان اینکه در سفر به گیلان می خواستم اولین روز سال را در خدمت کسانی باشم که در روز تعطیل کار می کنند و به پیشنهاد استاندار گیلان خدمت سالمندان و پرسنل خانه سالمندان رسیدیم، افزود: احساس خوبی دارم و معتقدم در هر وضعیتی که هستیم همه باید به این عزیزان کمک کنیم.

واعظی خاطرنشان کرد: هیچ چیز بهتر از این نیست که با کمک به هم نوع ذخیره های معنوی مان را افزایش دهیم.

رییس دفتر رییس جمهور ادامه داد: معلولین و سالمندان نباید در جامعه احساس تنهایی کنند و ملاقات با این افراد در همه اقشار باید به فرهنگ تبدیل شود.

وی تصریح کرد: امروز با مدیر مجموعه خانه سالمندان رشت صحبت شد و مشکلات را شنیدیم پیگیر خواهیم بود تا حل شوند.

وی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به گیلان گفت: مردم خونگرم گیلان با جضور سبزشان در استقبال از رییس جمهور حماسه آفریدند.

واعظی با بیان اینکه پس از سفر به گیلان، رییس جمهور سفر موفقی به کشور عراق داشتند و در این سفر پیشرفت‌های خوبی حاصل شد، ادامه داد: در این سفر برنامه ریزی شد مبادلات تجاری دو کشور از ۱۲ میلیارد دلار به ۲۰ میلیارد دلار افزایش یابد.

رییس دفتر رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه گیلان از استانهای گردشگری مهم کشور است، گفت: در سفر رییس جمهور به گیلان ، مردم در شهرستاهای این استان مطالبات مختلف داشتند و برای تحقق این مطالبات بودجه مناسبی در نظر گرفته خواهد شد تا در دو سال آینده گامهای مثبتی در گیلان برداشته شود.

وی گفت: همچنان برای تردد مردم و مسافرین در آزاد راه رشت-قزوین، تکه پازل باقیمانده ترافیک ایجاد می کند و بودجه بسیار خوبی برای حل این مشکل در نظر گرفته شده است.

واعظی تصریح کرد: می‌دانیم که در سال ۹۷ مردم در فشار اقتصادی بودند. سعی شد بسته‌های جبرانی ارایه شود و امیداوریم سال ۹۸ خوش یمن باشد.

وی افزود: وضعیت معیشتی مردم از دغدغه‌های دولت است و همه تلاش دولت این است که وضعیت مناسب شود.

رییس دفتر رییس جمهور گفت: ماشین توسعه کشور با تحریم‌ها متوقف نمی‌شود و اولویت ما همچنان تمرکز بر وضعیت دخل و خرج مردم است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین