کد خبر: ۵۸۱۵۵۹
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

ارشک محبی قهرمان کشتی آزاد زیر ۲۳ سال آسیا شد

در جریان نخستین روز از رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، ارشک محبی در وزن ۹۲ و محمد نامجو مطلق در ۶۱ کیلوگرم به ترتیب مدال‌های طلا و برنز آسیا را از آن خود کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 در جریان رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا که در اولان باتور مغولستان در جریان است، محمد نامجو مطلق در وزن ۶۱ و ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مصاف رقبایشان رفتند که به ترتیب مدال‌های برنز و طلای آسیا را از آن خود کردند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۷ نفر حضور دارند مسابقات در دو گروه به صورت دوره‌ای برگزار شد و محمد نامجو مطلق در گروه ۲ با نتیجه ۱۲ بر یک و ضربه فنی اورازوف از ترکمنستان را شکست داد اما در کشتی دوم با نتیجه ۳ بر یک مغلوب اصیل آلتاکین از قزاقستان شد و به دیدار نیمه نهایی رفت وی در این دیدار مقابل اولوکبک ژولدوشبیکوف از قرقیزستان با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۵ کشتی گیر حضور دارند و مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد، ارشک محبی در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر آدلت کالتایف از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل ویکی از هند با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و در دور سوم نیز با نتیجه ۸ بر ۲ آزات گاجیف از ترکمنستان را شکست داد. محبی در صورت شکست تسوتگرل مونخباتار از مغولستان در کشتی چهارم صاحب مدال طلا خواهد شد.

بر اساس برنامه این مسابقات رقابت‌های اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم روز شنبه و مسابقات اوزان ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم روز یکشنبه (۴ فروردین ماه) برگزار می‌شود.

پیش از این کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با ۴ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز قهرمان آسیا شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین