کد خبر: ۵۸۱۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۰:۰۰

درگیری دوباره با اشرار در مرز پاکستان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: درگیری با اشرار در استان سیستان و بلوچستان منجر به شهادت چند تن از افراد نیروی انتظامی شد.نماینده مردم زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در تشریح چگونگی ماجرا گفت: بنا بر اخبر رسیده تعدادی از اشرار از طریق مرز پاکستان وارد ایران شدند و درگیری میان نیروی انتظامی با آنان صورت گرفت.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       پیمان فروزش افزود: متاسفانه تعداد شهیدان و اسیران این درگیری مشخص نیست و تاکنون اخبار ضد و نقیضی منتشر شده است. 

فروزش با انتقاد از عملکرد دولت اسلام‌آباد در این زمینه گفت: دولت پاکستان باید افراد شروری که از مرز آن کشور وارد خاک ایران می‌شوند را تحویل ایران دهند و اگر می‌خواهند همکاری‌های سیاسی و اقتصادیشان با ایران ادامه پیدا کند، باید اشرار را به ما تحویل دهند.

گفتنی است فرمانده نيروی انتظامی روز چهارشنبه طی مصاحبه‌ای با اصحاب مطبوعات گفت که درگيری اين نيروی انتظامی با  اشرار در استان سيستان و بلوچستان منجر به شهادت چهار مامور پليس و گروگان گرفته شدن چهار نفر ديگر شده است.

سردار اسماعيل احمدی افزود: هفت نفر از ماموران نيروی انتظامی که در يک گروه کمين بودند، سه شنبه شب در منطقه «مگور» سيستان و بلوچستان در يک درگيری شبانه با  اشرار مسلح در گير شدند و آخرین اخبار نشان می‌دهد که در این حركت تروریستی 4 تن از پرسنل نیروی انتظامی شهید و چند تن ربوده و یك تن نیز زخمی شده است.

به گفته وی، اشرار، مجهز به سلاح های نيمه سنگين بودند که از مرز پاکستان وارد خاک ايران شده بودند و پس از درگيری نيز به اين کشور گريختند. 

فرمانده نيروی انتظامی ايران با اظهار بی اطلاعی از هويت مردان مسلح، گفته است که «هنوز طرح انسداد مرزها در جنوب پاکستان به طور کامل اجرا نشده است که با انجام اين کار در سال آينده و احداث ۷۰ کيلومتر کانال مشکل اين منطقه مرتفع خواهد شد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین