کد خبر: ۵۸۴۰۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

سید حسن خمینی اقدام ترامپ علیه سپاه را محکوم کرد

یادگار امام، تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد و راه مقابله با آن را حفظ وحدت ملی دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بعد ازظهر امروز در ابتدای درس خارج فقه در حرم مطهر امام خمینی، طی سخنانی با نامبارک و وقیحانه خواندن اقدام رییس جمهور امریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نیروی نظامی رسمی و قانونی یک کشور را تروریست نامیدن، نتیجه ی ائتلاف مثلث نامبارک آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است که در این سالها به واسطه تحول در سران این کشورها نقش تندتر و جدیدی به خود گرفته و متهورانه منطقه را دستخشوش ناآرامی های زیادی کرده و خواهد کرد.  

وی یادآور شد: البته این گونه اقدامات، اولین و آخرین بار نیست که رخ می دهد، اما بیش از هرچیز باید به عوامل بروز این اقدام و عوامل ناکامی آن توجه کنیم. 

وی با اشاره به "استقلال سیاسی" به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، افزود:  در فضای داخل کشور تمام اختلافات هنگام رسیدن به این موضوع رنگ می بازد و در این موضوع نیز باید توجه کنیم که بزرگترین مانع در مقابل تحقق اهداف دشمنان، وحدت ملی است.

وی تصریح کرد: ما با توسل به وحدت ملی، عمل به وصیت امام و توجه به سخنان فرمانده کل قوا و درک درست از خواسته عمومی مردم، می توانیم از این هیجانات و دشمنی های زودگذر عبور کنیم. 

یادگار امام گفت: جا دارد همه با هم این اقدام را محکوم کنیم و دعا کنیم خداوند این شرّ دشمنان را به آنها برگرداند. 

سید حسن خمینی همچنین با اشاره به وقوع سیل در کشور، گفت: این حادثه نیز  وحدت ملی ما را در ابعاد مادی و معنوی می طلبد؛ سیل، درد مشترک همه مردم ایران است که جمعی از برادران و خواهران ما گرفتار آن شده اند. 

وی با تأکید بر درس گرفتن از این رخداد برای آینده و با اشاره به زحمات همه دستگاهها در کمک به سیل زدگان، برای آسیب دیدگان طلب صبر کرد و از همه مردم برای کمک به سیل زدگان دعوت کرد. 

یادگار امام در ادامه، به منزلت ماه شعبان اشاره کرد و مناجات شعبانیه را از زمره مهمتربن مناجات هایی خواند که در جوامع روایی شیعه وجود دارد.

به گزارش جماران، وی در این زمینه یادآور شد: وقتی از امام می پرسیدند کدام دعا بیش از همه به دل شما می نشیند، ایشان دعای کمیل و مناجات شعبانیه را نام می بردند و از همین رو، در مورد مضامین این دعا بارها سخن گفته اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین