کد خبر: ۵۸۵۵۲۹
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

خط و نشان پلیس برای خودروهای شیشه دودی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: در اجرای طرح انضباط اجتماعی و برخورد با تخلفات رانندگی ، طرح برخورد با خودروهای شیشه دودی دراین استان تشدید شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ غلامعلی شرق رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز  روز شنبه در جمع خبرنگاران از برخورد پلیس راهور این استان با خودروهای شیشه دودی خبر داد و گفت:  در اجرای این طرح وسایل نقلیه که دارای شیشه دودی باشند جز تخلفات رانندگی محسوب شده و پلیس با آنها برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز  اضافه کرد: استفاده از شیشه دودی در شرایطی که مانع دید در داخل خودرو و یا مانع دید راننده شود ممنوع بوده و پلیس بدون اغماض خودروی متخلف را توقیف و تا زمان رفع این تخلف، اقدام نشود از ادامه تردد جلوگیری می شود.

شرق افزود: طبق قانون اگرخودرو یی دارای شیشه دودی باشد درهرشرایط آب و هوایی نتوان از فاصله سه متری سرنشینان و داخل آن را رویت کرد اعمال قانون می شود و راننده متخلف 500 هزار ریال جریمه خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: در اجرای این طرح با هماهنگی مراجع قضایی مقرر شده در صورت مشاهده تخلف، خودروی راننده متخلف توقیف شود و از این به بعد اجرای این طرح به صورت مستمر در استان البرز ادامه خواهد داشت.

فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین