کد خبر: ۵۸۷۲۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

زمان آغاز سهمیه‌بندی بنزین؛ احتمالا از پنجشنبه

براساس اطلاعات به دست آمده طرح سهمیه‌بندی بنزین به تصویب شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا رسیده است و هیأت دولت قصد دارد احتمالاً از روز پنج‌شنبه آن را اجرایی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرگزاری فارس نوشته است که براساس پیگری‌ها طرح سهمیه‌بندی بنزین احتمالاً‌ از ساعت 24 روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود و قیمت بنزین سهمیه‌ای احتمالا ۱۰۰۰ تومان در هر لیتر باقی خواهد ماند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ فارس افزوده است: براساس اطلاعات به دست آمده طرح سهمیه‌بندی بنزین به تصویب شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا رسیده است و هیأت دولت قصد دارد احتمالاً از روز پنج‌شنبه آن را اجرایی کند. 

قیمت بنزین سهمیه‌ای بدون تغییر و هر لیتر هزار تومان عرضه خواهد شد و قیمت بنزین آزاد نیز افزایش خواهد داشت.

بر این اساس به نظر می‌رسد سهمیه هر خودرو ۶۰ لیتر در نظر گرفته شده است.

مصرف بنزین از ابتدای امسال به بیش از ۹۱ میلیون لیتر در روز رسیده است که انتظار می‌رود با اجرای طرح سهمیه بندی مصرف بنزین کاهش یابد و قاچاق بنزین نیز کنترل شده و به صفر برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
شهروند
|
United States of America
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
به کجا چنین شتابان....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
به کجا چنین شتابان گون از نسیم پرسید // زغبار این بیابات همه آرزویم چه کنم که بسته پایم / تو دوستی خدا را به وبه شکوفه ها و باران برسان سلام مارا // دل من گرفته زین جا بگو کی می آید صاحب عصر و زمان
ریما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
1
دولت بهتره به دنبال طرحهای درآمدزایی دیگه ای بگرده. به جای اینکه گرونی‌رو بیشتر کنه. اینجوری فشار اقتصادی و روانی روی مردم چندبرابر میشه. دولت‌های قبلم همینکارو میکردن. چه نتیجه‌ای گرفتن؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین