کد خبر: ۵۸۷۷۹۸
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان خبر داد:

آغاز فصل جدیدی از سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان گفت: برنامه ریزی های لازم برای ساخت و بهره برداری از 2.7 میلیارد یورو پروژه جدید در صنعت پتروشیمی انجام شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
رسول اشرف‌زاده مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به برنامه‌ریزی برای ساخت و بهره‌برداری از پروژه 2.7 میلیارد یورویی گفت: پیش‌بینی می‌شود ‌امسال طرح توسعه پتروشیمی ایلام شامل واحد شیرین‌سازی خوراک و پلی اتیلن و طرح اوره آمونیاک لردگان در مدار بهره‌برداری قرار ‌گیرد.

به گزارش آفتاب نیوز،وی همچنین از پروژه اتیلن گچساران، طرح پلی اتیلن پتروشیمی دهدشت، طرح توسعه پتروشیمی ارومیه، شیمیایی صدف عسلویه به عنوان دیگر طرح‌های در حال ساخت گروه سرمایه‌گذاری پترول نام برد و افزود: همزمان با ساخت واحدهای بالادستی پتروشیمی، قصد دارد از خوراک این پتروشیمی‌ها برای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استفاده بهینه‌تری به عمل آورد. 

اشرف زاده افزود: ساخت چهار پارک پتروشیمی جدید در دستور کار قرار گرفته است که ساخت پارک پتروشیمی ملامین ارومیه، پارک پلی پروپیلن ایلام، پارک بنزین پیرولیز و پارک اوره رزینی لردگان از مهمترین طرح‌ها محسوب می شوند.

اشرف‌زاده همچنین با اشاره به پیشرفت 40 درصدی ساخت واحد پلی پروپیلن پتروشیمی ایلام تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود بر اساس برنامه زمان‌بندی، این طرح تا پایان سال 1399 در مدار بهره‌برداری قرار بگیرد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین