کد خبر: ۵۸۸۵۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳

نمی‌توان با تمام دنیا در تضاد بود و درمقابل توقع رفتاری مانند ما داشت/ انتظار سازگاری نداشته باشیم وقتی اشتباهی از ما سر می‌زند

نماینده شیراز در مجلس با اشاره به اینکه اوایل برجام بعضی افراد به بهانه‌های متفاوت مانع ورود سرمایه به کشور شده‌اند، گفت: اوایل برجام حدود 150 هیأت برای عقد قرارداد به ایران آمدند اما متاسفانه بعضی به دلایلی اجازه انعقاد قرار دادها را ندادند که ای کاش این کار انجام می‌شد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبری در گفت و گو با ایلنا  افزود: افرادی که تا روزهای گذشته مخالف برجام بودند اکنون مدعی‌اند چرا برجام به هم خورد.

عضو فراکسیون امید گفت: اگرچه برجام حدود سی و چهار ماه در اختیار کشور ایران بود اما بعضی افراد و مخالفان دولت به دلایل زیاد  اجازه انعقاد قرار‌داد  بسیاری از پروژه‌ها با دیگر کشورها را ندادند.

عضو هئیت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس بیان کرد: اگرچه حدود 15 کشور در اطراف ما حضور دارند اما متاسفانه نتوانستیم با هیچکدام از آنها روابط خوبی برقرار کنیم. کشوری مانند چین روزانه حدود 1 و نیم میلیارد دلار با آمریکا مراودات  اقتصادی دارد اما در عوض کل مراودات ما با آمریکا به اندازه دو هفته مراودات کشور چین با آمریکا هم  نمی‌رسد.

وی افزود: با توجه به اینکه کشوری مانند آمریکا همواره به دنبال منافع خودش است بنابراین اگر اشتباهی از ما سر زد نباید انتظار سازگاری داشته باشیم.

عضو فراکسیون امید ادامه داد: بنابراین نمی‌توان با تمام دنیا در تضاد بود و در مقابل انتظار داشت همه مطابق دیدگاه‌های ما رفتار کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ایران
|
Sweden
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
2
کاملان منطقی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین