کد خبر: ۵۸۸۸۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

«گراوند» رسما فرماندار ایلام شد

ظهر امروز طی مراسمی «خیرالله گراوند» به عنوان سرپرست فرمانداری ایلام معرفی و از خدمات معروف بسطامی فرماندار پیشین تشکر و قدردانی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد نوذری، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام روز پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ایلام اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی پست‌ها و جایگاه های مدیریتی بار معنای زیادی دارد و نوع رویکردها نسبت به این موضوع نیز متفاوت است.

وی افزود: با برگزاری جلسات تودیع و معارفه‌ای در واقع مدیر یا مسوول، مسوولیت سنگین خود را به شخص دیگری می‌سپارد و این امر مهم، مردم داری و اخلاق مداری را در رأس برنامه‌های مدیریت جای خواهد داد.

معاون سیاسی امنیتی استاداری ایلام بیان داشت: مردم همواره از مسوولان انتظار پیشرفت و توسعه استان را دارند و نگاه و توجه خاص مدیران به این مقوله امری واجب و ضروری است.

وی تاکید کرد: همگرایی و وحدت تمامی گروه‌های سیاسی و احزاب در شرایط کنونی سبب دلگرمی آحاد مردم می‌شود و  استفاده از ظرفیت‌های موجود در این راستا امری واجب و ضروری است.

وی اظهار داشت: ایلام، استان بکری است و ظرفیت‌های دست نخوره و به کار گرفته نشده بسیاری دارد که بهره‌گیری از آنها می‌تواند روند توسعه این استان را سرعت بخشد.

وی بیان داشت: با توجه به تاکیدات دولت تدبیر امید در بکارگیری ظرفیت بانوان در دستگاه های اجرایی، در هر پست و مقامی که از ظرفیت بانوان استفاده شده موفقیت و پیشرفت را به همراه داشته است بنابراین فرمانداران  شهرستان‌ها توجه  ویژه ی به این مقوله داشته باشند.

نوذری بیان داشت: با توجه به اینکه  ۲۶ درصد جمعیت ایلام را جوان تشکیل داده است و این امار از جمعیت جوان کشوری (۲۴ درصد )بیشتر است بدان معنا است که جوانان در تمامی مسایل  اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نقش تاثیرگذاری خواهند داشت.

وی بیان داشت: برگزاری انتخابات سالم با انسجام و وحدت همواره از مهمترین اهداف نظام و دولت است و دستگاه های اجرایی استان در این زمینه با برنامه ریزی دقیق انتخاباتی با شکوه را رقم بزنند.

نوذری گفت: استفاده از ظرفیت‌های کشورهای همسایگان در بحث اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیر گذار است و هرچه ظرفیت‌ها و بسترهای اقتصادی و تولیدی در استان تقویت شود موجب پیشرفت خواهد شد.

این مقام مسوول ادامه داد: صحبت‌های مهم و تأثیرگذار رئیس جمهور روز گذشته در بحث برجام هشدار جدی به امریکا و متحدانش بود که آنان نمی‌توانند با ملت ایران مقابله کنند و وظیفه ما مسوولان تحقق شعارهای دولت است.

خیرالله گراوند، سرپرست فرمانداری ایلام نیز در این آیین گفت: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت دارای جایگاه خاصی و اختیارات ویژه و گسترده ای است و نظارت بر عملکرد کارکنان باید در رأس برنامه‌ها قرار داشته باشد.

وی افزود: برنامه‌های فرمانداری شهرستان ایلام بر اساس شاخص‌های مختلف تعریف شده که با تعامل و همکاری مجموعه دولت و اعضای شورای تامین این شاخص‌ها قابل اجرا است.

خیرالله گراوند بیان داشت: با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت، قابلیت، نخبگان و... در راستای خدمت به مردم  از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

گفتنی است بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان در مرکز شهر ایلام سکونت دارند. در پایان این مراسم خیرالله گراوند به عنوان سرپرست فرماندا ری ایلام معرفی و از خدمات معروف بسطامی فرماندار پیشین تشکر و قدردانی شد.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین