کد خبر: ۵۸۹۳۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶

اعتراض تاکسی‌داران کرجی به فعالیت تاکسی‌های اینترنتی

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در کرج، گفت: فعالیت این تاکسی‌ها بخشی از درآمد تاکسی‌های گردشگی و آژانس‌های فعال شهر را کاهش داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی خطی و گردشی در کرج فعالیت دارد.

وی ادامه داد: هفت هزار و ۷۰۰ مورد از این تاکسی‌ها خطی هستند که در ۱۱۵ خط، شهروندان کرجی را جا به جا می‌کنند. در حال حاضر این تعداد تاکسی پاسخگوی نیاز شهروندان است و نیازی به اضافه کردن تاکسی جدید نداریم.

وی در بحث ضرورت نوسازی تاکسی‌های موجود تاکید کرد: در حال حاضر چهار هزار و ۷۰۰ تاکسی در کرج نیاز به نوسازی دارند که به دلیل بسته بودن سایت نوسازی تاکسیرانی امکان اجرای این طرح وجود ندارد.

استاد کاظمی توضیح داد: اعتبار مورد نیاز برای نوسازی این تاکسی‌ها باید از طریق دولت تأمین شود و با توجه به هزینه بالای این طرح، اعتبارات شهرداری و استانی کفاف این کار را نمی‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در کرج، گفت: فعالیت این تاکسی‌ها بخشی از درآمد تاکسی‌های گردشگری و آژانس‌های فعال شهر را کاهش داده است.

وی افزود: این تاکسی‌ها با جذب بخشی از مسافران تاکسی‌ها باعث کاهش درآمد تاکسی‌داران و اعتراض آنها شده است.

وی گفت: پروانه فعالیت این تاکسی‌ها توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر می‌شود و و قرار بود شهرداری بر فعالیت آنها نظارت داشته باشد ولی تاکنون دستورالعملی در این حوزه صادر نشده که همین مدیریت دوگانه مشکلاتی را ایجاد کرده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
تغییرات همیشه در همه‌ی بیزینس‌ها به وجود می‌آیند. پیروزان واقعی کسانی هستند که تغییرات را ایجاد می‌کنند و پس از آنها برندگان کسانی هستند که تغییرات را زودتر درک می‌کنند و با آن همگام می‌شوند. بدترین و تلخ‌ترین شکست را هم کسانی تجربه می‌کنند که نه تنها درکی از تغییرات ندارند، بلکه تلاش دارند تا به مقابله با آن بپردازند!!! حکایت رانندگان تاکسی های سنتی هم از این دست هست...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین