کد خبر: ۵۸۹۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۹

حمله شدید اللحن باشگاه نساجی به جلالی و مطهری

باشگاه نساجی مازندران در واکنش به اظهارات حمید مطهری اطلاعیه ای را صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران در واکنش به اظهارات حمید مطهری اطلاعیه ای را صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

*ظاهراً بیان حرف‌های دروغ و صدمن یک‌غاز در خصوص لباس تیم، زمین تمرین، آب معدنی، پرواز یا سفر زمینی و ... هم جزو سخنان فنی یک کمک مربی درجه چند که بزرگ‌ترین افتخار دوران بازیگری‌اش نیمکت‌نشینی در تیم پرسپولیس و بالاترین افتخار مربیگری‌اش دستیاری دوم یا سوم در تیم‌های مختلف و در نهایت اخراج از همه این تیم‌ها بوده، محسوب می‌شود که این بار با لحنی به‌دور از ادب و حرفه‌ای‌گری در مقام پاسخگویی به جناب مهندس فرهاد صنیعی‌فر برآمده است! و جالب اینکه سرمربی تیم هم در یکی از صفحات اجتماعی کامنت گذاشته و این سخنان را روشنگرانه!!! می‌خواند.

*او در حالی مهندس صنیعی‌فر را متهم به این مسئله می‌کند که دست به هر کاری زد تا نساجی نتیجه نگیرد!!! که مهندس صنیعی‌فر طی دو فصل و نیم اخیر با هزینه‌کردی حدود ۲۵ میلیارد تومان نساجی مازندران را به جایگاه امروز ولو بالاتر رسانده و کدام عقل سلیمی می‌تواند بپذیرد، سرمایه‌گذاری این مقدار از سرمایه‌اش را پای یک تیم بریزد و آنگاه تلاش کند همان تیم نتیجه نگیرد؟! مگر اینکه فردی نادان چنین حرفی را به زبان آورده و عده‌ای نادان‌تر از او هم پذیرای چنین خزعبلی باشند!

*مطهری در بخش دیگری از مصاحبه‌اش گفت: «صنیعی‌فر بارها تلفنی به ما گفت عباس‌زاده را از تیم اخراج کنید اما این مسئله به صنیعی‌فر ربطی ندارد چراکه استفاده از بازیکنان در حیطه اختیار کادر فنی است و به مالک باشگاه این مسائل ربطی ندارد» اگر بازی نکردن عباس‌زاده در حیطه اختیارات کادر فنی است، پس چرا سعی دارید مالک باشگاه را روبه‌روی بازیکن و هوادار قرار دهید؟! شهامت داشته باشید و بگویید ما با تشخیص خودمان در بازی‌های اخیر عباس‌زاده را بازی ندادیم! اگر هم به حرف مهندس صنیعی‌فر (اگر چنین حرفی را بیان کرده باشد) گوش کرده‌اید، پس چرا می‌گویید او حق ندارد دخالتی در امور تیم داشته باشد؟ راستی شما اگر حرف مهندس صنیعی‌فر را گوش می‌کردید، پس چرا نسبت به دستور ایشان برای بازگشت امید سینک به تمرینات توجهی نکردید و اجازه ندادید این بازیکن در روزهای پایانی هفته قبل به تمرین نساجی بازگردد؟ همین مساله نشان می‌دهد شما قضیه عباس‌زاده را دستاویزی قرار داده‌اید برای تخریب مالک باشگاه و قرار دادن او در مقابل خیل عظیم هواداران، ولی در حالی که شما تنها بر اساس تشخیص خود رفتار کرده‌ و کاپیتان تیم را نیمکت نشین کرده‌اید!

*درباره پرواز تیم یا سفر زمینی‌اش به رشت هم چند بار سخن گفته شده و مردم در جریان واقعیت قرار گرفته‌اند و به همین مقدار بسنده می‌کنیم؛ بیچاره پیکان و سایپا که به‌رغم هزینه‌های هنگفت و حتی درنظر گرفتن سفر هوایی به رشت برای رسیدن به یک جایگاه مطلوب به لطف درایت شما و همکاران‌تان!!! در حسرت رسیدن به یک مقام شایسته سوختند و در نهایت هم مجبور به امضای حکم اخراج‌تان شدند.

*از پرداختی تیم به بازیکنان و مربیان گفتید که فقط به مورد خودتان اشاره می‌کنیم تا مردم در جریان واقعیات قرار بگیرند؛ جنابعالی برای حضور نیم‌فصل در نساجی مازندران آن هم به‌عنوان کمک مربی ۲۰۰ میلیون تومان طلب کردید که با مخالفت مالکین مواجه شد و عذر شما را از جلسه خواستند و در نهایت چند روز بعد با وساطت مجید جلالی و چند دوست مشترک قرارداد شما به امضاء رسید! شما ابتدا چند روز بعد از عقد قرارداد یک چک ۱۰۰ میلیون تومانی از مهندس صنیعی‌فر گرفتید و بعد از همان بازی با استقلال که درباره‌اش مرثیه‌سرایی کردید، از اختلاف 2 مالک سوءاستفاده کرده و به سراغ مهندس حدادیان رفتید و با بیان اینکه پولی دریافت نکردید! ۵۰ میلیون تومان از ایشان گرفتید و جمع دریافتی خود را به ۱۵۰ میلیون تومان رساندید! و در نهایت در اولین روزهای اردیبهشت مجدداً ۳۰ میلیون تومان از طریق مهندس صنیعی‌فر دریافتی داشتید و ۱۰ درصد هم بابت نتایج ضعیف جریمه شدید که نشان می‌دهد کل مبلغ قرارداد ۲۰۰ میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اید و حالا نمی‌دانیم برای چه کسانی ننه من غریبم بازی در می‌آوردید؟ بماند اینکه چند بار هم طی همین نیم‌فصل پاداش گرفته‌اید! و اگر هم امروز چنین گستاخی می‌کنید به این دلیل است که کل پول‌تان را گرفته و طلبی از باشگاه ندارید! شما اگر دلسوز بازیکنان یا همان تدارکات و ماساژور تیم بودید، لااقل یک بار درخصوص مطالبات آنها با باشگاه صحبت می‌کردید؛ دست به جیب کردن و پرداخت بخشی از پول‌های مفت و بی‌زبانی که طی این سال‌ها دریافت کرده بودید، به این عزیزان پیشکش!

در ضمن کجا و چه مدرکی موجود است که فرهاد صنیعی‌فر شب قبل از بازی استقلال استعفاء کرده؟ مگر مالک باشگاه استعفاء می‌کند؟ اگر استعفاء داده بود یا به‌زعم شما کناره‌گیری کرد چطور برای همان بازی چک‌های هزینه بازی (هتل، اتوبوس و ... ) از سوی شخص صنیعی‌فر صادر و هزینه‌های بازی پرداخت شد؟ 

*هواداران نساجی مازندران باید بدانند چرا جنابعالی به‌رغم این دریافتی‌ها و هزینه‌هایی که شده، قصد دارید میان مالکین باشگاه و هواداران اختلاف ایجاد کنید؟ هدف شما از بهم ریختن جو نساجی چیست؟ با هزینه‌کرد مهندس صنیعی‌فر طی دو‌سال و نیم اخیر و حضور مهندس حدادیان از ابتدای فصل جاری، تمام تیم‌های پایه نساجی مازندران از لیگ‌های پایین به لیگ برتر صعود کرده و حتی برخی در این لیگ نتایج قابل قبولی گرفته‌اند، پس آیه یاس خواندن برای مردم و دایه دلسوزتر از مادر شدن نه به قواره شما می‌خورد و نه به قیافه‌تان و کاملاً مردم را به این یقین می‌رساند که حضور افرادی مانند شما در این فوتبال باعث فراری شدن بخش خصوصی و حتی بخش دولتی برای هزینه‌کرد در این رشته پرطرفدار است!

*ادعای حضور ۳۰ ساله در فوتبال دارید؛ با خودتان منصف باشید و مروری بر عملکرد ۳۰ ساله‌تان بکنید و بگویید در کدام تیم یک مقام ارزشمند به‌دست آوردید و کدام بازیکن را به جامعه فوتبال معرفی کرده‌اید؟ آیا به‌جز به خرج انداختن باشگاه‌های دولتی و خصوصی، عملکرد دیگری داشتید؟ چرا از راه‌آهن، صبای قم، سنگ‌آهن بافق، پرسپولیس (امید)، سایپا و پیکان که در همه آنها دستیار دوم یا سوم بودید، اخراج شدید؟ راستی نابودی راه‌آهن، صبا و سنگ آهن بافق چند درصد به عملکرد فنی شما ربط دارد؟ اما از حضور مهندس صنیعی‌فر در فوتبال تنها دو سال و نیم می‌گذرد اما همین مدیر به‌ زعم شما غیرفوتبالی، طی همین مدت، نساجی را با خیل هواداران انبوهش در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان لیگ برتری کرده و امسال هم دو تیم امید و بزرگسالانش باعث ایجاد آبرو و اعتبار برای فوتبال مازندران در لیگ برتر شدند.

فرهاد صنیعی‌فر هیچ ادعایی نسبت به فوتبال ندارد و فقط عشق به فوتبال دارد و به همین دلیل است که از جیب خودش و شریکش و خانواده‌هایشان می‌زند و هزینه می‌کند ولی یکی مثل تو به هر دری می‌زند تا ۵ درصد اضافه بگیرد. چرا دارید فرار رو به جلو می‌کنید؟

در پایان این اطلاعیه آمده است: باید به حال این فوتبال گریست که افراد فنی‌اش چون شما باشند که تنها به خود و منافع شخص‌شان می‌اندیشند و تازه طوری رفتار می‌کنند که مردم آنها را به‌عنوان یک مصلح بشناسند! این فصل که با همه فراز و نشیب‌هایش گذشت اما آینده باز هم درباره شما و عملکردتان قضاوت خواهد کرد.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
چقدر الفاظ زشت و....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین