کد خبر: ۵۹۰۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش: باید تفکر شب حمله‌‌ای داشته باشیم/ انگشت همه ما روی ماشه باشد

هرکشوری با ملت ایران درگیر شود هرگز روی پیروزی را نخواهد دید.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دست چُدنی دشمن که تا دیروز در دستکش مخملی پنهان شده بود، امروز بیرون آمده و شمشیر را از غلاف بیرون کشیدند تا ما را بترسانند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی تهران اظهارداشت: دشمنان شکست‌های زنجیره‌ای را متحمل شدند و هرجا که وارد شدند تیرشان به سنگ خورده است.

وی تاکید کرد: آن دست چُدنی دشمن که تا دیروز در دستکش مخملی پنهان شده بود، امروز بیرون آمده و شمشیر را از غلاف بیرون کشیدند تا ما را بترساند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه از نظر نظامی قدرت برتر منطقه هستیم، خاطرنشان کرد: امروز اگر جنگی بدون دخالت غریبه‌ها در منطقه رخ دهد و جنگی به ما تحمیل شود، مطمئناً هرکشوری با ملت ایران درگیر شود هرگز روی پیروزی را نخواهد دید و شکست مفتضحانه ای متحمل خواهد شد.

وی اضافه کرد: ممکن است قدرت های فرا منطقه ای به بهانه هایی در خاورمیانه دخالت کنند؛ رژیم صهیونیستی به دنبال این است که از کسی که شاخ دارد اما عقل ندارد سواری بگیرد چرا که می‌داند خودش هیچ گاه توان مصاف با ما را ندارد و حتما اگر روزی اشتباه کند، این اشتباه اول و آخر آنها خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: صهیونیست ها برای اینکه بتوانند آمریکایی‌ها را به ماجراجویی در خاورمیانه وادار کنند، به دنبال صحنه سازی هستند.

حسنی با تاکید بر اینکه اینک یک رسالت بزرگ تاریخی بر عهده ما قرار دارد، گفت: شهید چمران می فرمود وقتی شیپور جنگ نواخته شود مرد از نامرد شناخته شود. اکنون وقت نشان دادن مردانگی‌ها و جوهره انقلابی، اسلامی و ملی ما است.

وی افزود: ما برای اینکه بتوانیم این بحران را مدیریت کرده و به سلامت از این بحران نیز عبور کنیم باید نخست تفکر شب حمله‌‌ای داشته باشیم و انگشت همه ما روی ماشه باشد و یک لحظه از دشمن غفلت نکنیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش یادآورشد: دشمن اگر بداند که ما 100 درصد آماده دفاع هستیم اشتباه نخواهد کرد. این را باید زبان به زبان، چهره به چهره و نفر به نفر منتقل کنیم و حفظ آمادگی رزمی بسیار مهم است.

محمدحسنی بر بروز رسانی توان اعتقادی، اشاعه روحیه شهادت طلبی و حفظ هوشیاری تاکید کرد و گفت: پیروزی از آن رزمنده ای است که علاوه بر اینکه انگشتش بر روی ماشه قرار دارد، یاد خداوند هم از زبانش نیفتد و در قلبش موج بزند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود:ما باید روحیه شهادت طلبی خود را به رخ بکشیم و دشمن با ملتی که شهادت را سعادت می‌داند چه غلطی می‌تواند بکند؟

حجت الاسلام محمدحسنی با طرح این پرسش که مگر زمانی که 84 کشور در 8 سال دفاع مقدس رسما از صدام حمایت کردند آخرش چه شد و کجا را فتح کردند، گفت: بله ما بهترین سرمایه‌هایمان را در جنگ تحمیلی از دست دادیم اما شرف ملی و دینی خود را حفظ کردیم.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین