کد خبر: ۵۹۱۳۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۲

احمدخاتمی: ارتش ایران‎ نمونه‌ای از نیروهای خدایی هستند/ سران منطقه ایران را الگو قرار دهند و نوکری را کنار بگذارند‎

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز نقش و جایگاه عقیدتی سیاسی بر کسی پوشیده نیست و بحمد الله نیروهای مسلح امروز نیروهای خدایی و الهی هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله سید احمد خاتمی عضو هییت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران با حضور در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: یکی از تفاوت‌های اساسی نیروهای مسلح ایران با سایر نیروهای مسلح دنیا، دین مداری و اسلامی بودن آنان است. امروز نقش و جایگاه عقیدتی سیاسی بر کسی پوشیده نیست و بحمد الله نیروهای مسلح ما نمونه‌ای از نیروهای خدایی و الهی هستند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، وی افزود: دیگر تمام نیروهای مسلح ما خودشان عقیدتی هستند و به همان اندازه که اقتدار دفاعی خود را افزایش می‌دهند در پی آموزه‌های دینی و اعتقادی نیز هستند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در طراز انقلاب اسلامی هستند و از ویژگی‌های اصلی این نیروها این است که خدایی زندگی می‌کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به مشکلات موجود در کشور به خصوص مشکلات اقتصادی گفت: از ویژگی‌های بارز انسان‌های با ایمان این است که مشکلات سبب نمی‌شود که روحیه شأن را آسان ببازند بلکه در طریق مسیر بیشتر استوارشان می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به معنای واژه حدید در قرآن کریم اذعان داشت: نیروهای مسلح باید مانند آهن محکم و استوار باشند و روحیه ایثارگری، شجاعت و جهاد را در خودشان تقویت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین