کد خبر: ۵۹۱۵۹۲
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

اعلام دلیل تیراندازی در چند نقطه از تهران

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت علت تیراندازی شب گذشته در چند نقطه از تهران را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
شب گذشته مأموران پلیس آگاهی برای دستگیری شش عضو یک گروه از سارقان وارد عملیات شدند که این سارقان به محض مشاهده عوامل پلیس با یک دستگاه سواری پژو اقدام به فرار کردند که در پی آن تعقیب و گریز میان مأموران پلیس و متهمان آغاز شد.

تعقیب و گریز میان پلیس و مأموران ادامه داشت تا اینکه در بزرگراه شهید کاظمی، راننده سواری پژو، خودروی خود را به موتورسیکلت حامل سه نفر که از اعضای یک خانواده بودند، کوبید تا با این اقدام بتواند مأموران را پشت سر گذاشته و متواری شود، اما در همین حین گشت‌های کمکی از سوی پلیس نیز وارد عمل شده و یک گروه از مأموران مقدمات انتقال سه عضو این خانواده به بیمارستان را فراهم کرده و گروه‌های دیگر به تعقیب متهمان ادامه دادند.

در جریان تعقیب و گریز، مأموران که با بی‌توجهی راننده خودروی پژو به دستور ایست پلیس روبه رو شدند، با رعایت قوانین بکارگیری سلاح اقدام به شلیک شش تیر در طول مسیر تعقیب و گریز کرده و سرانجام در محدوده چهارراه سیدالشهدا در خیابان جشنواره تهرانپارس اقدام به دستگیری این افراد کرده و آنان را به مقر انتظامی منتقل کردند.

با انتقال این افراد، رسیدگی به پرونده‌شان در پلیس آگاهی تهران بزرگ در دستور کار قرار گرفت و آسیب رساندن به اعضای یک خانواده در جریان تعقیب و گریز و بی توجهی به فرمان پلیس نیز به جرایم‌شان افزوده شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تأیید این خبر به ایسنا اعلام کرد که متهمان هم اکنون با دستور مقام قضائی در مقر پلیس آگاهی هستند و اعضای خانواده نیز در بیمارستان مراحل درمانی خود را طی می‌کنند.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین