کد خبر: ۵۹۱۹۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
مسلماً ما امروز از سوم خرداد سال ۶۱ قدرتمندتر هستیم

جانشین فرمانده سپاه: مذاکره با آمریکا هیچ ثمری ندارد| آمریکا از ترس ناوش را وارد خلیج فارس نکرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها هم‌اکنون در ضعیف‌ترین زمان در طول تاریخ حضور خود در غرب آسیا هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به عدم ثمر مذاکره با شیطان بزرگ آمریکا اظهار داشت: مذاکره با شیطان به فرموده قرآن هیچ ثمر و بهره‌ای ندارد.

وی با رد لشکرکشی آمریکا به منطقه افزود: آمریکایی‌ها از سال 1833 در منطقه حاضر بوده و هم‌اکنون در ضعیف‌ترین زمان در طول تاریخ حضور خود در غرب آسیا هستند و کمترین تعداد ناوشان در خلیج فارس است. حتی ناو هواپیمابر آمریکا را که طبق برنامه قبلی به سمت منطقه حرکت می‌کرد به‌واسطه ترس و خوفی که پیدا کردند در اقیانوس هند نگه داشته و وارد خلیج فارس نکردند.

جانشین فرمانده سپاه: مذاکره با آمریکا هیچ ثمری ندارد| آمریکا از ترس ناوش را وارد خلیج فارس نکرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: تمام دنیا در سوریه در برابر جبهه مقاومت باهم متحد شده و روال خبیثانه‌ای را پیش گرفتند ولی موفق نشدند و رئیس‌جمهور آمریکا به این نکته اذعان کرد که هدف ما از میان رفتن دولت بر سرکار سوریه بود ولی این خواسته آمریکا به دلیل مخالفت جمهوری اسلامی محقق نشد.

سردار فدوی با اشاره به اقدامات آمریکا در عملیات جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی بیان داشت: فعالیت‌های آمریکا در طراحی و برنامه‌ریزی عملیات جنگ روانی و شایعه‌پراکنی اقدامی شیطانی است و این انقلاب اسلامی و رزمندگان پیرو انقلاب اسلامی بودند که بساط گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی را از بین بردند.

وی ادامه داد: رزمندگان انقلاب اسلامی تروریست‌ها را در نقاط مختلف منطقه سرکوب کردند و امروز اثری از حکومت‌های خود خوانده تروریستی در منطقه نیست و باید پرسید آیا حذف گروه‌های تروریستی توسط آمریکا و هم‌پیمانانش انجام شد یا رزمندگان پیرو خط انقلاب اسلامی این مهم را عملی کردند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره عدم تأثیرگذاری بعضی کشورهای منطقه همچون عربستان در معادلات ادامه داد: ما نباید از مجموعه‌های کوچک و ضعیفی چون عربستان صحبت کنیم و وقتی آمریکا طرف دیگر موضوع و نزاع است، نبایست درباره کسانی که تأثیری ندارند صحبت شود چراکه در طول ۴۰ سال گذشته درخصوص مسائل مختلف ما را متهم کرده و البته خود این کشورها هستند که با نیت خبیث عملیات تروریستی را انجام می‌دهند.

سردار فدوی تصریح کرد: فرماندهی مرکزی مستقر آمریکا و نیروهای آن در منطقه غرب آسیا تروریست هستند و ببینید در یمن چند نفر از زنان و کودکان در اثر بمباران کور پهپادهای آمریکایی کشته و شهید شدند و در افغانستان نیز چند هزار نفر از مردم بی‌گناه کشته و شهید شدند و در سوریه، عراق و فلسطین نیز این آمریکایی‌ها هستند که این روال را انجام می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسلماً ما امروز از سوم خرداد سال ۶۱ قدرتمندتر هستیم و این روند عزتمندانه را قطعاً ادامه خواهیم داد و استفاده از توان سپاه و بسیج در کنار ارتش در حل مشکلات داخلی از برنامه‌های مهم سپاه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
1
8
واشنگتن بدنبال اجماع با پکن و مسکو است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
1
17
اینکه آمریکا ناوگانش را وارد خلیج فارس نکرده بسیار خطرناک است .به این دلیل که آنها می توانند از فاصله بسیار دور اهداف خود را مورد اصابت قرار دهند درحالی که کمترین خطر متوجه آنها خواهد بود
پاسخ ها
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
قبل از اینکه ناوهایش بخواهند حرکتی کنند نابود خواهند شد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین