کد خبر: ۶۰۲۴۴
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۳:۴۹
رایزنی نمایندگان و وزیرکشور برای استاندار

جلسه ویژه برای بحران هرمزگان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «شهریار مشیری» نماینده بندرعباس با اعلام اینکه دوشنبه صبح نمایندگان هرمزگان با وزیرکشور درخصوص استاندار جدید این استان دیدار خواهند داشت، گفت: ما هیچ‌گاه در تعیین استاندار به هیات دولت اعمال‌نظر نداشته‌ایم و خواسته‌مان از دولت، فقط  انتخاب استانداری بوده که در استان حضور داشته و از مسایل آن مطلع باشد.

پاسخ معاون وزارت کشور به انتقادات نمایندگان [کلیک کنید]

مشیری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب همچنین خبر داد که مردم هرمزگان نیز در اعتراض به تعیین استاندار جدید از موضع نمایندگان این استان و استعفای آنان حمایت کردند. 

این مشکل در استان هرمزگان پس از آن شکل گرفت که احمدی‌نژاد در اقدامی ناهماهنگ با نمایندگان هرمزگان که حتی گفته می‌شود وزارت کشور هم در جریان آن نبوده، یکی از مدیران خود در شهرداری تهران را به استانداری این استان منصوب کرد؛ امری که استعفای نمایندگان هرمزگان را در پی داشت. [خبر ویژه آفتاب در این زمینه]

نماینده بندرعباس در مورد تاثیر این اقدام در استان هرمزگان اظهار داشت: مردم عادی، کارمندان، تمام صنوف و مردم شهر و روستای هرمزگان از موضع نمایندگان مبنی بر اینکه استاندار ترجیحا از مدیران استان یا کسی که در استان مشغول بوده باشد، حمایت کردند و حتی برای اعلام حمایت خود در  فرودگاه به استقبال نمایندگان آمدند.

نماینده بندرعباس براین اساس افزود که نمایندگان هرمزگان در جلسه صبح دوشنبه خود با وزیرکشور خواسته‌های مردم را مطرح خواهند کرد. 

مشیری در مورد مطالبات نمایندگان هرمزگان از وزیر کشور تاکید کرد: ما از ابتدا پیشنهاد دادیم که یکی از مدیرانی که در استان مشغول به کار است یا قبلا در استان تصدی داشته به عنوان استاندار انتخاب شود که متاسفانه هیات دولت هیچکدام از این خواست‌ها را عملی نکرد و در عوض، شخصی به عنوان استاندار معرفی شده که اصلا در استان حضور نداشته است.

گفتنی است نمایندگان استان هرمزگان روز سه‌شنبه هفته گذشته در اعتراض به انتصاب استاندار جدید استان از سمت خود استعفا داده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین