کد خبر: ۶۰۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۲

انتقاد شدید جامعه مهندسین از کارگزاران

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب: «غلامحسین امیری» قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در واکنش به تحلیل اخیر روزنامه کارگزاران در مورد تقسیم‌بندی داخلی جناح اصولگرا، اظهار داشت: سوابق گذشته روزنامه‌هایی مانند «کارگزاران» نشان می‌دهد که این مطبوعات از بیان تحلیل‌هایشان، به دنبال اهداف سیاسی خود هستند.

انتقاد قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین از روزنامه کارگزاران به دنبال آن صورت گرفت که این روزنامه در شماره اخیر خود با چاپ مطلبی، اصولگرایان را به تعداد زیادی گروه و جریان درونی تقسیم کرد و بر مبنای این تحلیل ایجاد وحدت در بین این جریان را غیرممکن ارزیابی نمود. این در حالی است که جامعه اسلامی مهندسین در هفته گذشته نیز با انتشار بیانیه‌ای از عملکرد روزنامه‌های اصلاح‌طلب در القای وجود اختلاف میان اصولگرایان شدیدا انتقاد کرده بود.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در این رابطه به خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: هر روزنامه و رسانه‌ای می‌تواند تحلیل‌های خود را آزادانه مطرح کند اما روندی که روزنامه کارگزاران پی گرفته تنها با هدف ایجاد تفرقه در میان اصولگرایان و باوراندن این مساله است که اصولگرایان به وحدت دست نخواهند یافت.

امیری با تکذیب وجود اختلاف در میان اصولگرایان، اظهار داشت: هیچ اختلافی در میان اصولگرایان وجود ندارد و تمام فعالان و گروه‌های این جریان تنها به وحدت فکر می‌کنند.

مسئول واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این پرسش که «اگر هیچ اختلافی در میان اصولگرایان وجود ندارد پس به چه علت این جریان در چند انتخابات گذشته نتوانسته به فهرست واحد دست پیدا کند؟» گفت: انتخابات اخیر شوراها و خبرگان وحدت حداکثری اصولگرایان را نشان می‌دهد.

وی توضیح داد: در انتخابات اخیر خبرگان، اصولگرایان به وحدت کامل دست یافتند و در شوراها هم موفق شدند تا 80 درصد فهرست واحد ارائه دهند. این اتفاق در اکثر استان‌های کشور هم رخ داد اما تنها در تهران به علت بروز مشکلاتی فهرست واحد اصولگرایان عملی نشد، اما همین مساله‌ تجربه‌ای برای مقاطع مهم پیش رو شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین