کد خبر: ۶۰۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۷

واکنش جبهه اصلاحات به سخنان بادامچیان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنان «اسدالله بادامچیان» قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه در نشست فصلی دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه مبنی بر اینکه «برخی گروه‌ها در انتخابات آینده کاملا خط آمریکا و انگلیس را دنبال خواهند کرد و همان طور که در انتخابات 24 آذر نیز شاهد بودیم تلویزیون آمریکا رسما از مردم ایران می‌خواست به اصلاح‌طلبان افراطی رای دهند» با واکنش شدید «شهربانو امانی» رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات روبرو شد. 

شهربانو امانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب اظهار داشت: این بار اول نیست که برخی اشخاص تصمیم‌گیر در حزب موتلفه بدون توجه به جایگاه خودشان با تهمت، افترا و انگ وصل با بیگانگان قصد خارج کردن جناح مقابل از صحنه را دارند.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه داد: برخی اشخاص تصمیم‌گیر در حزب موتلفه هر زمان که رقبای سیاسی خود را در اقبال رای عمومی می‌بینند با تهمت‌های متعدد برای اینکه جناح مقابل را از صحنه خارج کنند، این تهمت‌ها را عنوان می‌کنند.

وی با اظهار تاسف از سخنان بادامچیان تصریح کرد: سخنان ایشان به این معناست که اکثریت مردم از بیگانگان تاثیر می‌پذیرند و در واقع این سخنان انگشت اتهام به سوی اکثریت مردم ایران است.

امانی با اشاره به سخنان بادامچیان، خاطرنشان کرد: کسانی این سخنان را عنوان می‌کنند که توان رقابت و قدرت اغنای مردم برای حضور حداکثری بر سر صندوق های رای را ندارند.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان تاکید کرد: معتقدم دلسوزان و زحمت‌کشان نظام چه در اردوگاه اصلاح‌طلب و چه اصولگرایان می‌توانند چشم‌انداز روشن و شفافی برای آینده کشور رقم بزنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین