کد خبر: ۶۰۸۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

شوخی لاریحانی با رئیسی و کنایه روحانی

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی نسل جدید سانتریفیوژهای ایرانی، گفت: باید بسیار توجه داشته باشیم که نتیجه بکارگیری این زنجیره نسل جدید می‌تواند سرعت ما را در فناوری هسته‌ای و امور مربوط به آن افزایش دهد.
شوخی لاریحانی با رئیسی و کنایه روحانی
آفتاب‌‌نیوز :

علی لاریجانی شامگاه چهارشنبه پس از نشست سران قوا که به میزبانی قوه قضاییه برگزار شد، با یادآوری اینکه اخیرا از زنجیره‌های نسل جدید سانتریفیوژ ایرانی (IR-۶) رونمایی شده است، اظهار کرد: در مورد زنجیره‌های نسل جدید باید بگویم که یک تحول بنیادین می‌تواند با بکارگیری آنها در فناوری هسته‌ای انجام شود و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: باید بسیار توجه داشته باشیم که نتیجه بکارگیری این زنجیره نسل جدید می‌تواند سرعت ما را در فناوری هسته‌ای و امور مربوط به آن افزایش دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اصلاح ساختار مدیریتی کشور اظهار کرد: این موضوع که دستور اولیه‌اش از سوی رهبر انقلاب صادر شده است در جلسات سران قوا پیش از این نیز مطرح می‌شد و مورد بررسی قرار می‌گرفت اما با توجه به تاکیدات مجدد ایشان بر آن باید با سرعت بیشتری این موضوع را پیگیری کنیم.

لاریجانی در ابتدای سخنان خود با مزاح گفت: از آقای رئیسی به خاطر اطعام مساکین که انجام دادند تشکر می‌کنیم.

حسن روحانی نیز در پاسخ به وی اظهار کرد: احتمالا غذا را از هیات‌های اطراف گرفته بودند.

رئیسی نیز در واکنش به اظهارات روحانی و لاریجانی گفت: به هر حال از هر جا که گرفته بودند با برکت بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین